تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیت‌سعید: می‌خواهیم صدرنشینی را از استقلال تهران بگیریم
بهترین گلزن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی با استقلال تهران برای برد به زمین می رویم تا صدرنشینی را از این تیم بگیریم
بهترین گلزن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی با استقلال تهران برای برد به زمین می رویم تا صدرنشینی را از این تیم بگیریم.

حسن بیت‌سعید اظهار کرد: تیم مان از شرایط خوبی برخوردار بود، ولی باتوجه به تعطیلات لیگ، کمی این موضوع در روند تیم ما و البته دیگر تیم ها تاثیر گذاشت که طبیعی است. به هرحال تیمی که از شرایط بازی دور می شود با کمی افت مواجه می شود اما در کل شرایط مان خوب است و برای بازی با استقلال تهران آماده می شویم.

وی با بیان این که دیدار مهمی برابر استقلال تهران داریم، عنوان کرد: شرایط بازی با تیم های استقلال تهران و پرسپولیس خاص است و این دو تیم از نظر تماشاگر حرف اول را می زنند. هر تیمی هم که با این دو تیم بازی دارد، انگیزه لازم را داشته و خواهد داشت. در دیدار برابر این دو تیم، هم بازیکنان و هم کادرفنی می خواهند خودشان را ثابت کنند و به همین دلیل این انگیزه در بازیکنان وجود دارد تا بازی خوبی انجام دهند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: استقلال تهران تیم خوبی است و در حال حاضر صدرنشین لیگ است و ان‌شاءالله بتوانیم با تلاش دیگر هم تیمی هایم بازی بسیار خوبی برابر این تیم انجام دهیم. خدا را شکر تیم مان روند خوبی داشته است و باید از این فرصت استفاده کنیم. ما در این بازی برای برد به زمین می رویم تا استقلال را شکست دهیم و صدرنشینی را از این تیم بگیریم. 

وی افزود: من به تماشاگران این قول را می دهم که ان شاءالله شاهد یک بازی بسیار خوب از سوی دو تیم باشند و ان شاءالله بازی نه تنها از نظر فنی خوب باشد، بلکه  از نظر اخلاقی هم خوب و در شان سرزمین ما ایران باشد و بدون حاشیه برگزار شود.

بیت سعید در پاسخ به این سوال که چقدر برای گلزنی در این بازی انگیزه دارید؟ گفت: من در حال حاضر چهار گل زده ام. طبیعی هم است که انگیزه ام در این بازی نسبت به دیگر بازی ها بیشتر است. دوست دارم و تلاشم را می کنم که در روز بازی حداقل گلی به ثمر برسانم تا انتظارات را برآورده کنم، چرا که خیلی ها از من انتظار گل دارند و به من می گویند ان شاءالله همان طور که به پرسپولیس گل زدی به استقلال هم گل بزنی و من هم تلاشم را در این راستا خواهم کرد.

وی به عامل موفقیت استقلال خوزستان در فصل پیش رو اشاره و عنوان کرد: اصلی ترین عاملی که باعث شد امسال استقلال خوزستان نتیجه بگیرد این بود که آقای ویسی به بازیکنان جوان، با انگیزه و بومی روی آورد. بیشتر بازیکنان ما بومی و دارای این شرایط هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار