تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۰۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون ارشاد خوزستان:
فیلم محمد(ص) در شهرستان‌های فاقد سینما با سیستم دیجیتالی اکران می‌شود
با توجه به استقبال مردم خوزستان نسبت به فیلم محمدرسول‌الله(ص) در آینده‌ای نزدیک اکران این فیلم در شهرستان‌های فاقد سینما به وسیله سیستم پخش دیجیتال انجام می‌شود
معاون هنری سینمایی ارشاد خوزستان گفت: با توجه به استقبال مردم خوزستان نسبت به فیلم محمدرسول‌الله(ص) در آینده‌ای نزدیک اکران این فیلم در شهرستان‌های فاقد سینما به وسیله سیستم پخش دیجیتال انجام می‌شود.

ناصر چنانی اظهار داشت: فیلم محمدرسول‌الله(ص) در خوزستان همانند دیگر استان‌های کشور با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو بود و  اکران این فیلم در خوزستان  3 سانس در طول روز انجام شد.

وی افزود: سه سینما در اهواز و سینمای نخل خرمشهر به اکران این فیلم در سطح استان پرداخته که توسط سینماهای ساحل از تاریخ 7شهریور ماه، سینما هلال 16 مهرماه و سینما اکسین از تاریخ 23 شهریور ماه تاکنون بیش از 50 هزار نفر این فیلم فاخر را تماشا کرده‌اند.

معاون هنری سینمایی ارشاد خوزستان  با بیان اینکه بیش از 250 سانس تاکنون فیلم محمدرسول‌الله(ص) اکران شده، بیان کرد: از آنجا که استقبال مردم خوزستان مطلوب بوده اکران این فیلم در آینده به شوشتر، ماهشهر و دزفول خواهد رسید.

وی گفت: فضای رسانه‌ای و تبلیغات متناسب سبب مطلع کردن مردم نسبت به اکران این فیلم شد که این امر با تلفیق اشتیاق مردمی نسبت به تماشای فیلم محمدرسول‌الله(ص) حضور بی‌نظیر مردم در سینماها را رقم زد.

چنانی با اشاره به اکران این فیلم با سیستم دیجیتال در شهرستان‌های فاقد سینما عنوان کرد: مجهز کردن برخی سالن‌های شهرستان‌ها، ارائه سیستم دیجیتال و نیز همکاری با بخش خصوصی در زمینه کسب امتیاز بیشتر نسبت به اکران فیلم محمد رسول‌ الله(ص) از برنامه‌های ارشاد خوزستان است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار