تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۵۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شوشتر:
حقوق پرسنل شهرداری شوشتر تا پایان سال به روزرسانی می شود
برنامه شهرداری برای پرداخت حقوق معوقه پرسنل اولویت بندی شده و تا پایان سال1394 با طرح های درآمدزایی و منابع جدید درآمدی، بروز رسانی یا به حداقل ممکن خواهد رسید
شهردار شوشتر گفت: برنامه شهرداری برای پرداخت حقوق معوقه پرسنل اولویت بندی شده و تا پایان سال1394 با طرح های درآمدزایی و منابع جدید درآمدی، بروز رسانی یا به حداقل ممکن خواهد رسید.

مهراب فلسفی زاده اظهارکرد: برخی اداره ها نسبت به پرداخت عوارض و حقوق شهرداری کوتاهی می کنند و اگر بدهی خود را به شهرداری پرداخت کنند حقوق پرسنل به طور کامل و به موقع پرداخت می شود.

شهردار شوشتر با اشاره به ضرورت مشارکت عمومی در توسعه و عمران شهر شوشتر تصریح کرد: انتظار است قبل از اینکه شهرداری از ابزارقانونی استفاده کند با تعامل و هماهنگی ، شهرداری را در انجام برنامه ها یاری دهند.

وی افزود: شهرداری بیش از 100 میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکار است که بخش عمده از آن مربوط به جرایم می باشد که در سال های متمادی انباشته شده است.

در زمان حاضر شهرداری در بخش های مختلف حدود چهار ماه حقوق معوقه دارد. در ماه‌های اخیر شهرداری شوشتر با تغییرات مدیریتی رو به رو بوده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار