تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۰۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان خبر داد:
جابجایی 290 هزار مسافر از فرودگاه آبادان در نیمه نخست سال
مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان از جابه‌جایی 290 هزار مسافر از فرودگاه آبادان در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد
مدیر فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان از جابه‌جایی 290 هزار مسافر از فرودگاه آبادان در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

محمدرضا رضایی امروز عملکرد پروازی این فرودگاه را در 6 ماهه نخست سال جاری بسیار مطلوب عنوان و اظهار کرد: با افزایش تعداد پروازها در حال حاضر فرودگاه آبادان به جایگاه نهم عملکرد پروازی در سطح فرودگاه‌های کشور رسیده است.

وی از جابه‌جایی 290 هزار مسافر از ابتدای سال‌جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد مسافر با بیش از 2600 فروند پرواز در مسیر آبادان جابه‌جا شده‌اند.

مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان در ادامه با تاکید بر ظرفیت فرودگاه آبادان میزان بار جابه‌جا شده در این مدت را بیش از 3 هزار و 100 تن عنوان و افزود: افزایش پرواز در مسیر مشهد از جمله اقدامات موثر در تغییر ویژه عملکرد پروازی امسال است.

رضایی با اشاره به عملکرد مثبت و رو به رشد فرودگاه بین المللی آبادان در 6 ماهه اول سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل خاطرنشان کرد: در تعداد پرواز بیش از 37 درصد افزایش و در تعداد مسافر بیش از 32 درصد رشد را شاهد بودیم.

وی اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال جاری آمار ثبت شده بیش از 65 درصد رشد، در جابه‌جایی بار در مقایسه بامدت مشابه سال 93 را نشان داد.

مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان خاطرنشان کرد: تغییرات مثبت عملکرد پروازی فرودگاه آبادان در سال جاری تعداد پروازهای ماهانه فرودگاه آبادان را در شهریورماه به 600 پرواز رساند که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

در حال حاضر شرکت‌های هواپیمائی ایران ایر، ایران ایرتور، کیش، نفت، آسمان، زاگرس، ماهان، قشم ایر و ایر عربیا در مسیرهای داخلی مشهد، تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس و خارک و در مسیرهای خارجی شارجه و کویت در فرودگاه آبادان خط پروازی دارند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فرودگاه آبادان
:
:
:
آخرین اخبار