تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کتابخانه‌های استان خوزستان:
15 کتابخانه جدید در خوزستان ساخته می‌شود‌
با هدف تامین نیاز اقشار مختلف اجتماعی امسال بیش از 15 کتابخانه جدید در مناطق مختلف خوزستان ساخته می‌شود و شاهد گشترش پوشش خدمات این نهاد در همه مناطق شهری و روستایی خوزستان هستیم
مدیرکل کتابخانه‌های استان خوزستان گفت: با هدف تامین نیاز اقشار مختلف جامعه امسال بیش از 15 کتابخانه جدید در خوزستان ساخته می شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین لطف‌الله سپهر در نشست کتابخانه‌های خوزستان در تالار خورشید، اظهار داشت: توجه به فرهنگ عاشورا یک نیاز و حرکت مهم در حوزه کتاب خوانی است و این امر شایسته توجه ویژه است.

وی گفت: پیام عاشوار الهام‌بخش وقایع متعدد از زمان وقوع تا کنون بوده و همین امر لزوم توجه به نشر و گسترش این پیام را بیش از گذشته در جامعه اسلامی مطابق تاکید شرع و اهل بیت (ع) مطرح کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های خوزستان عنوان کرد: با یپیگری‌های صورت گرفته امسال شاهد رشد و تجهیز فضاهای اختصاص یافته به حوزه کتاب خوانی در استان هستیم و شهرستان اندیمشک نیز از این خدمات بهره‌مند شده است.

وی افزود: با هدف تامین نیاز اقشار مختلف اجتماعی امسال بیش از 15 کتابخانه جدید در مناطق مختلف خوزستان ساخته می‌شود و شاهد گشترش پوشش خدمات این نهاد در همه مناطق شهری و روستایی خوزستان هستیم.

سپهر بیان کرد: توجه به اختصاص فضای ویژه کودکان در اجرا طرح‌های بهسازی فضاهای قدیمی مرتبط با حوزه کتاب خوانی در خوزستان و پیش بینی وجود فضای خاص کتاب خوانی کودک در فضاهای جدید احداث شده در استان، از جمله خدمات و محورهای مهم نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان در ارئه خدمات تعیین شده است.

وی گفت: متناسب با نیازهای شهرهای مختلف استان، نمایندگان مجلس خوزستان اقدامات لازم در جهت رشد منابع مالی اجرای طرح‌های مختلف مرتبط با حوزه کتاب خوانی را به عنوان یک نیاز مهم استان، مورد توجه قرار دهند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار