تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۲۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل آموزش و پرورش عشایر خوزستان خبر داد:
بهره‌برداری از 22 واحد آموزشی عشایری در خوزستان
تاکنون 9 مدرسه عشایری در سطح استان تعمیر و بهسازی شده، همچنین در مهرماه جاری 22 واحد آموزشی عشایری دو کلاسه، سه کلاسه، و چهار کلاسه در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است
مدیر کل آموزش و پرورش عشایر استان خوزستان در بازدید از بزرگترین مجتمع آموزشی عشایر در روستای شهید قلی‌پور شوشتر از بهره‌برداری 22 واحد آموزشی عشایری در مهرماه جاری خبر داد.

حمید قنبری امروز اظهار کرد: تاکنون 9 مدرسه عشایری در سطح استان تعمیر و بهسازی شده، همچنین در مهرماه جاری 22 واحد آموزشی عشایری دو کلاسه، سه کلاسه، و چهار کلاسه در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است و نیز 20 کانکس با همکاری اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس و تأمین اعتبار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان خریداری و جایگزین مدارس چادری شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش عشایر استان خوزستان ادامه داد: 60 درصد مدارس عشایری فاقد سرویس بهداشتی مناسب هستند که با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته بسیج عشایر استان مسئولیت احداث یکصد سرویس بهداشتی در مدارس عشایری را بر عهده گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات در حوزه عشایر بسیار زیاد است، لذا از تمام خیرین و نیکوکاران عزیز می‌خواهیم که در صحنه حضور یابند و با دولت توانمند برای رفع مشکلات عشایری به ویژه در زمینه فضاهای آموزشی، چادر و... همکاری و مشارکت داشته باشند.

قنبری تصریح کرد: در حال حاضر کمبود چادر یکی از مشکلات جدی مدارس سیار عشایری در آستانه رسیدن فصل سرماست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار