تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه آبادان:
آبادان به استانبول وصل می‌شود
مدیر فرودگاه آبادان از مذاکره با نماینده شرکت هواپیمائی پگاسوس ترکیه در خصوص برقراری پرواز در مسیرهای رفت و برگشت استانبول ـ آبادان خبر داد
مدیر فرودگاه آبادان گفت: فرودگاه آبادان با فعالیت شرکت هواپیمایی پگاسوس به ترکیه وصل خواهد شد.

محمدرضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از مذاکره با نماینده شرکت هواپیمائی پگاسوس ترکیه در خصوص برقراری پرواز در مسیرهای رفت و برگشت استانبول ـ آبادان خبر داد.

مدیر فرودگاه آبادان گفت: این مذاکره باتشکیل جلسه در دفتر مدیریت فرودگاه و حضور مدیر بازرگانی شرکت هواپیمایی پگاسوز در ایران، معاونین و مسئولین دوایر داخلی فرودگاه آبادان برگزار شد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش زمینه‌های سرمایه گذاری درشهرهای آبادان و خرمشهر و موقعیت فرودگاه این پرواز می‌تواند زمینه ساز برقراری سایر خطوط هوایی به کشورهای همجوار باشد.

رضایی با تاکید بر تاثیر فعال‌سازی فرودگاه آبادان در مسیرهای خارج از کشور گفت: می‌توان برقراری پروازهای خارجی را مقدمه‌ای جهت تغییر و تحول و تاکیدی بر توسعه و عمران این فرودگاه دانست.

وی ضمن اعلام آمادگی فرودگاه آبادان در خصوص پیگیری برقراری و افزایش پرواز افزود: برقراری پرواز در مسیرهای رفت و برگشت استانبول ـ آبادان توفیقی است که می‌توان از آن به دروازه‌های دیگر کشورهای دنیا راه بیابیم.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: درحال حاضر هفتگی بیش از 60 پرواز رفت و برگشت به مقصدهای شیراز، مشهد، تهران، اصفهان، بندرعباس، شارجه و کویت با همکاری شرکت‌های هواپیمائی آسمان، ایران ایرتور، ایران ایر، قشم ایر، زاگرس، ماهان، کیش و ایر عربیا در فرودگاه آبادان انجام می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: برقراری پرواز‌های داخلی و از جمله خارجی بهبود شرایط، بهسازی و نوسازی را در فرودگاه‌ها اجتناب ناپذیر کرده و به نقطه اجرا می‌رساند.

وی تصریح کرد: برقراری پرواز در مسیرهای رفت و برگشت استانبول ـ آبادان در مرحله اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری است و این پرواز با صدور مجوز و موافقت سازمان به زودی وارد لیست پروازی فرودگاه آبادان خواهد شد.

امیررضا زهدی مدیر بازرگانی شرکت هواپیمایی پگاسوس در ایران نیز با تاکید بر تغییر موقعیت فعلی فرودگاه آبادان نسبت به سال‌های پیش یادآور شد: مجموعه شرکت هواپیمایی پگاسوز برنامهٔ برقراری پرواز در مسیر آبادان را در دستور کار خود قرارداده است.

مدیربازرگانی شرکت هواپیمایی پگاسوس تاکید کرد: روند فعالیت فرودگاه آبادان در مسیر‌های خارجی شارجه و کویت، استقبال از پروازهای خارجی در این منطقه، موقعیت جغرافیایی فرودگاه، حضور منطقه آزاد اروند و بستر سازی در شهرهای آبادان و خرمشهر جهت سرمایه‌گذاری زمینه‌ساز رغبت فعالیت شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی در این مسیر است.

وی اضافه کرد: این شرکت در برنامه‌ریزی صورت گرفته پیگیر برقراری دو پرواز هفتگی با هواپیماهای بوئینگ 800-737 و ایرباس 320 در مسیر آبادان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار