تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح تحول نظام سلامت به خوبی در خوزستان در حال انجام است
تجربه نشان داده که در پذیرش دانشجویان، بومی گزینی باید اولویت دانشگاه باشد تا بتوانیم آینده حوزه سلامت را در استان خوزستان بیمه کنیم
خوزنیوز: مشاور استاندار در حوزه سلامت در جلسه شورای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که روز سه شنبه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: این کشور متعلق به فرزندان ماست و باید کمک کنیم تا در تمامی فرآیندها موفق باشیم. یک سری از امور به خوبی در دانشگاه ها در حال شکل گرفتن و پیشرفت است.
 
به گزارش خوزنیوز؛ حیات ممبینی ضمن تشکر از تمامی متولیان حوزه سلامت در استان گفت: در حوزه سلامت تحول عظیمی ایجاد شده است و این مژده را به شما می دهم که بحث زیر میزی در استان خوزستان به کلی از بین رفته است.

طرح تحول نظام سلامت به خوبی در خوزستان در حال انجام است

ممبینی تصریح کرذ: نحوه پرداخت به پزشکان نیازمند نظارت بیشتر می باشد و تحول در بحث درمان تا همیشه در کارنامه رئیس جمهور دولت تدبیر و امید و وزارت بهداشت باقی خواهد ماند و با درایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز این طرح به خوبی در استان خوزستان در حال انجام است.

مشاور استاندار در حوزه سلامت گفت: در حوزه آموزش نگرانی های وجود دارد که با توجه به رشد تعداد پذیرفته شدگان، لازم است به فکر آینده این افراد باشیم و باید همواره در نظر داشته باشیم که با طویل کردن بدنه دولت به جایی نخواهیم رسید و باید به بحث برون سپاری بیشتر توجه کنیم.

وی افزود: ضروریست در دانشگاه ها کارهای بزرگ و ماندگار صورت بگیرد. برای کسب موفقیت بیشتر باید در دانشگاه رشته های فوق تخصصی را ایجاد کنیم و سایر رده های آموزشی پایین تر را به شهرستان ها بسپاریم. در حوزه سلامت بر روی آموزش تمرکز کنیم و به خصوص لازم است به بخش بالینی توجه ویژه ای داشته باشیم.

ممبینی در پایان گفت: تجربه نشان داده که در پذیرش دانشجویان، بومی گزینی باید اولویت دانشگاه باشد تا بتوانیم آینده حوزه سلامت را در استان خوزستان بیمه کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار