تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز
دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز از طریق آزمون اختصاصی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد
دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز از طریق آزمون اختصاصی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

رضا شیشه‌بر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز اظهار کرد: دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می‌کند.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجوی این دانشگاه در سه رشته فقه و مبانی حقوق، کلام شیعه و زبان و ادبیات عرب صورت می‌گیرد، گفت: این پذیرش از میان داوطلبان طلبه که دارای مدرک تحصیلی سطح دو حوزه و یا کارشناسی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هستند انجام می‌شود.

شیشه‌بر با بیان اینکه این آزمون ویژه افرادی است که دارای کد طلبگی هستند، گفت: آزمون کتبی پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد 9 آذرماه برگزار می‌شود.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز گفت: در مجموع 40 دانشجوی دختر و پسر در این دانشگاه پذیرفته می‌شوند و تحصیلات خود را همزمان با نیمسال دوم تحصیلی 95-94 در بهمن‌ماه آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: زمان ثبت‌نام در پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز تا 25 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی مزرعه
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
بنده سه بار ثبت نام کردم که دو بار اولی شماره پیگری را نمایش داد که با پیغام " با شکست مواجه شده" بود اما در ان وقت پیام " ثبت نام باموفقیت " برام نمایش داد بعدش بار سوم ثبت نام کردم و پیغام خطا نداد اما شماره پیگری رو نمایش داد و در نهایت با زدن دکمه continue ما را به صفحه ثبت نام ارجاع داد بدون اینکه صفحه کاملی از مشخصات و تصیویر عکس بنده ظاهر و چاپ شوند خواستم بدونم ایا ثبت نام من با موفقیت انجام شد و ایا کارت ورودی خواهم گرفت یا نه ؟
بنده متقاضی ثبت نام کارشناسی ارشد کلام شیعه می باشم
:
:
:
آخرین اخبار