تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدرسه عشایری روستای پل پرزین گتوند افتتاح شد
مدرسه عشایری روستای پل پرزین گتوند با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال با حضور مسوولان محلی و استانی افتتاح شد
مدرسه عشایری روستای پل پرزین گتوند با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال با حضور مسوولان محلی و استانی افتتاح شد.

این مدرسه سه کلاسه متوسطه اول که حضرت ابوالفضل نامگذاری شده و در زمینی به مساحت 120 متر مربع ساخته شده است برای بهره برداری به اداره آموزش و پرورش عشایر گتوند تحویل گردید.

معاون فرماندار گتوند در آیین بهره برداری از این مدرسه عشایری گفت: عشایر و فرزندان آنها از ذخایر انقلاب و وفادار به آرمان های انقلاب می باشند که توجه و خدمات رسانی بیشتر به آنها در زمینه آموزش لازم و ضروری است.

پرویز رضایی یکی از دغدغه اصلی فرمانداری گتوند را رسیدگی به مشکلات مدارس عشایری دانست و افزود:موضوع آموزش از مولفه های اصلی توسعه می باشد لذا نگاه ویژه ای به توزیع اعتبار به مدارس عشایری برای توسعه زیر ساخت های آموزشی داریم.

حمید قنبری رییس اداره آموزش و پرورش عشایرخوزستان نیز گفت:با بازدید از مناطق عشایری در جهت کیفیت بخشی به امر آموزش و رصد کردن مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس عشایری همچنین رفع مشکلات احتمالی آنان اقدام می شود.

همچنین دراین بازدید مقرر شد اداره کل نوسازی مدارس فضای آموزشی مدرسه عشایری شهرک پنجم زراعی گتوند را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش عشایر استان دهد.

در بازدید یکروزه مسوولان استانی و محلی از مناطق عشایری گتوند که با حضور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان ، مدیر کل امور عشایر و رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر خوزستان انجام شد مسایل و مشکلات مختلف آموزشی و پرورشی در مناطق عشایری ، امکانات کمک آموزشی ، وسایل سرمایشی وگرمایشی ، نحوه اجرای طرح های ابتدایی و عشایری ، کمبود کتاب، کمبود سرانه آموزشی مدارس بررسی شد.

یک هزار و 700 دانش عشایری در 27 مدرسه عشایری شهرستان گتوند تحصیل می کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار