تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۶۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان تاکید کرد:
ضرورت تسریع در تکمیل جایگاه‌های سوخت شادگان
معاون فرماندار شادگان بر ضرورت تسریع در راستای تکمیل جایگاه‌های سوخت جدیدالاحداث این شهرستان تاکید کرد
معاون فرماندار شادگان بر ضرورت تسریع در راستای تکمیل جایگاه‌های سوخت جدیدالاحداث این شهرستان تاکید کرد.

نعمت‌الله آلبوغبیش در حاشیه جلسه کمیته سوخت شادگان بر ضرورت تسریع در راستای تکمیل جایگاه‌های سوخت جدید‌الاحداث تاکید کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه قانون، نحوه ساخت و ساز جایگاه‌های سوخت‌رسانی را دقیقا مشخص کرده و موارد، پیش از آغاز عملیات اجرایی به متقاضی ابلاغ می‌شود، ادارات شهرستان برای هرگونه همکاری در راستای تسریع در تکمیل جایگاه‌های جدید الاحداث اعلام آمادگی می‌کنند.

وی ضمن اظهار نارضایتی از افراد متعددی که تاکنون مجوز احداث جایگاه سوخت گرفته اما نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده‌اند، از متولیان جایگاه واقع در مسیر سه راهی خور دورق و جایگاه واقع در اتوبان آبادان ـ اهواز نرسیده به روستای دابوهیه که از پیشرفت فیزیکی مناسب برخوردارند، تقدیر و تشکر کرد.

معاون فرماندار شادگان در ادامه گفت: این دو جایگاه باید پیش از دهه فجر سال جاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

آلبوغبیش با تاکید بر لزوم کنترل و ساماندهی امور سوخت‌رسانی جایگاه‌های دارخوین، سیدالشهدا (ع) و فتح‌المبین، بر ضرورت تامین و عرضه بنزین سوپر در این شهرستان تاکید کرد و افزود: این امر، توسط ناحیه پخش فرآورده‌های آبادان مورد موافقت قرار گرفته است.

وی، انجام تمام امور اداری مربوط به سوخت اعم از سوخت مورد نیاز کشاورزان، صیادان و ... در شهرستان را خواستار شد و تصریح کرد: عرضه و فروش بنزین به‌ صورت بشکه‌ای در معابر و خیابان‌ها بسیار خطرساز بوده و لازم است، به‌ویژه در محل‌های شلوغ و پرتردد هرچه سریع‌تر توسط متولیان مربوطه جمع‌آوری شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار