تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان:
تیراندازی به هیات عزاداری بهبهان کذب است
خوزنیوز: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: هیات های عزاداری بهبهان در ایام تاسوعا و عاشورا شب های آرامی داشت.

سید رحمان موسوی معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: حادثه  تیراندازی شهرستان بهبهان ساعت 2 بامداد 1 آبان ماه به دلیل اختلافات طایفه ای بوده و هیچ ارتباطی به هیات های عزاداری ندارد، شایعات در این خصوص ساختگی و کذب است.

تیراندازی به هیات عزاداری بهبهان کذب است

وی ادامه داد: در این حادثه تعدادی از شهروندان در خیابان شریعتی بهبهان به دلیل اختلافات  قبلی با هم درگیر شدند. متعرضان با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری با شلیک یک تیر و اصابت ساچمه 6 نفر را مجروح کردند که یک نفر از متعرضین نیز جزو این مجروحین می باشد.  پس از این حادثه بلافاصله با دخالت نیروهای پلیس عاملین درگیری دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان افزود: این حادثه هیچگونه دخالتی با هیات های عزاداران حسینی بهبهان نداشته است همچنین از هیات عزاداران حسینی بهبهان که با رعایت نظم به سوگواری پرداختند کمال تشکر را دارم.

وی بیان کرد: تقاضایی که از مردم فهیم خوزستان دارم این است، به شایعاتی که در فضاهای مجازی و رسانه‌های غیررسمی منتشر می‌شود توجه نکنند و تنها به اخبار رسانه‌های رسمی اعتماد و توجه داشته باشند.

موسوی در پایان گفت: طی ده روز ایام سوگواری محرم بجز حادثه صفی آباد دزفول هیچ گونه تعرضی به هیات های عزاداری اباعبدالله حسین (ع) در استان خوزستان نشده است.
:
:
:
آخرین اخبار