تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت گاز خوزستان خبر داد:
آغاز هجدهمین فاز عملیات پروژه گازرسانی به آبادان
مدیرعامل شرکت گاز خوزستان از آغاز هجدهمین فاز عملیات پروژه گازرسانی به شهرستان آبادان خبر داد

سید ناصر حسینی‌نژاد اظهار کرد: در پروژه گازرسانی به شهر و روستاهای تابعه شهرستان آبادان (فاز هجدهم گازرسانی) در قالب 16 کیلومتر شبکه گذاری و نصب یکهزار عدد انشعاب تعریف شده است.

وی مبلغ کل پروژه یاد شده را افزون بر 18 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: در همین راستا یک‌هزار و 300 خانوار آبادانی از وجود گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

*اتصال 8 روستا و یک شهرک صنعتی بهبهان به شبکه سراسری گاز

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان در ادامه عنوان کرد: به‌منظور ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر و همچنین گازرسانی به نقاط محروم از نعمت گاز طبیعی، با انجام عملیات پروژه گازرسانی به مسیر بهبهان به گچساران هشت روستا  و یک شهرک صنعتی از وجود گاز طبیعی بهره مند می شوند.

حسینی‌نژاد با اشاره به مشخصات پروژه یاد شده گفت: این پروژه در قالب 40 کیلومتر شبکه گذاری و نصب 400 عدد انشعاب 500 خانوار روستایی تابعه شهرستان بهبهان از وجود گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

*برخورداری 700 خانوار روستایی و 10 واحد صنعتی تولیدی شهرستان باغملک از نعمت گاز

وی اضافه کرد: در راستای عملیات گازرسانی به نقاط محروم از وجود گاز طبیعی، پروژه گازرسانی به 10 روستای تابعه باغملک و 10 واحد صنعتی ـ تولیدی را در قالب 50 کیلومتر شبکه گذاری در مرحله فراخوان مناقصه قرار گرفته است.

حسینی‌نژاد، تعداد انشعابات را 500 عدد دانست که 700 خانوار روستایی نیز از وجود نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

*حضور توانمند شرکت گاز استان در نخستین نمایشگاه مدیریت بحران و محیط زیست

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با اشاره به حضور شرکت‌های تابعه وزارت نفت و سایر ادارات، ارگان‌های دولتی و خصوصی استان در نخستین دوره از نمایشگاه مدیریت بحران و محیط زیست افزود: در این نمایشگاه که با حضور شرکت‌های تابعه وزارت نفت، ارگان‌ها و ادارات مختلف دولتی و شرکت‌های خصوصی در مدیریت بحران و سازگاری در حوزه محیط زیست دائر شده بود، شرکت گاز استان خوزستان با حضوری فعال و توانمند همراه با کادری مجرب و کارشناس، خدماتی ویژه در امر اطلاع رسانی به عموم هم استانی‌ها در زمینه مدیریت بحران، گاز و راهکارهای محیط زیستی انرژی پاک (گاز) و بهینه سازی در مصارف مختلف صنعتی و خانگی همراه با رعایت نکات و اصول ایمنی عرضه کرد.

وی، فرهنگ ملی بهینه‌سازی در مصارف انرژی را یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر عنوان داشت و گفت: به‌منظور ترویج و اشاعه فرهنگ ملی بهینه سازی و آشنایی با اصول ایمنی در بین شهروندان و نهادینه کردن مصرف صحیح گاز در میان نسل جدید جامعه علاوه بر آموزش گفتاری نکات مذکور ، کتب و بسته‌های مختلف  فرهنگی با موضوع گاز انرژی پاک  و محیط زیست همراه با ایمنی در مصرف ویژه تمام مقاطع سنی به‌ویژه در بین نسل علمی کشور در غرفه شرکت گاز استان انجام که با استقبال گسترده دانشجویان، کارشناسان متخصص و بازدیدکنندگان عموم  مواجه شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار