تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خوزستان:
ورود زائران اربعین حسینی فاقد گذرنامه به عراق ممنوع است
زائران اربعین حسینی باید با گذرنامه به کشور عراق رفته و مجوز خروج آنان از کشور بدون گذرنامه صادر نمی‌شود
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: زائران اربعین حسینی باید با گذرنامه به کشور عراق رفته و مجوز خروج آنان از کشور بدون گذرنامه صادر نمی‌شود.

محمدرضا اسحاقی اظهار داشت: روز گذشته جهت بررسی مسائل امنیتی و آماده کردن بستر مناسب برای عبور زائران حسینی به همراه مسئولان از مناطق مرزی مربوطه بازدید کردیم.

وی افزود: تمام مسئولان و دستگاه‌ها آمادگی خود را در راستای ایجاد بستری مناسب برای رفاه حال زائران اربعین حسینی فراهم کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: لازم است که زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم هرچه سریعتر فراهم شود زیرا بر اساس تجربه سال گذشته تعداد زائران اربعین حسینی که از مرزهای خوزستان برای زیارت راهی کشور عراق می‌شوند، بسیار بالا است.

وی عنوان کرد: همچنین ایجاد نظم و انضباط ترافیکی در جاده‌ها و برقراری امنیت برای زوار اربعین حسینی برای ما دارای اهمیت ویژه‌ای است و روز گذشته درباره آن با مسئولان مربوطه صحبت شد.

اسحاقی با بیان اینکه باید مسئولان جهت رفاه هرچه بیشتر زائران اربعین حسینی در زمینه ایجاد مواکب مردمی تلاش کنند،‌ افزود: با انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارشناسانه، امیدواریم که زائران اربعین حسینی در رفاه و آسایش کامل به زیارت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) بروند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: زائران اربعین حسینی باید با گذرنامه به کشور عراق رفته و مجوز خروج آنان از کشور بدون گذرنامه صادر نمی‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار