تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۵۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور اساتید دانشگاه صنعتی بهبهان بر مزار شهدای چهارم آبان
رییس، جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با حضور بر مزار شهدای مدرسه راهنمایی پیروز بهبهان یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتند
خوزنیوز: رییس، جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با حضور بر مزار شهدای مدرسه راهنمایی پیروز بهبهان یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتند.

به گزارش خوزنیوز؛ در مراسمی که صبح  امروز به منظور گرامیداشت یاد این شهیدان با حضور دکتر منصور سیدنژاد و جمعی از کارکنان دانشگاه برگزار شد، شرکت‌کنندگان با قرائت زیارت عاشورا، مزار شهدا را عطر افشانی و غبار روبی و با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر و امام شهداء تجدید میثاق کردند.

چهارم آبان 1362 مدرسه راهنمایی پیروز بهبهان با موشک‌های اهدایی استکبار توسط رژیم بعث عراق به خاک و خون کشیده شد و در آن فاجعه دلخراش 69 دانش‌آموز، چهار معلم و مستخدم مدرسه به شهادت رسیدند؛ همچنین 130 نفر از دانش‌آموزان و 10 نفر از معلمان در این واقعه مجروح شدند .

شرکت کنندگان در این مراسم با نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند. گفتنی است چهارم آبان به پاسداشت شهدای این روز، روز ملی بهبهان نامگذاری ‌شده است.
:
:
:
آخرین اخبار