تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۹۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان تاکید کرد:
لزوم ساماندهی موکب‌های پذیرایی زوار اربعین در شلمچه
به منظور ساماندهی موکب‌های پذیرایی ایام اربعین در مسیر آبادان تا مرز شلمچه، برای اولین بار کاری جمعی با وسعتی بسیار بزرگ در استان خوزستان تدوین شده است
فرماندار ویژه آبادان گفت: به منظور ساماندهی موکب‌های پذیرایی ایام اربعین در مسیر آبادان تا مرز شلمچه، برای اولین بار کاری جمعی با وسعتی بسیار بزرگ در استان خوزستان تدوین شده است.
 
عزیزالله شهبازی در جلسه سامان‌دهی موکب‌های اربعین که امروز در فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: در ایام اربعین در مسیر آبادان تا مرز شلمچه، موکب‌های پذیرایی از زائران عتبات استقرار خواهند یافت و از آنجا که بزرگ‌ترین موکب این مسیر، در اختیار شهرستان آبادان قرار گرفته، ضروری است تلاش بیشتری در جهت فراهم آوردن امکانات بهتر و برقراری امنیت زوار انجام شود.

وی افزود: در مسیر آبادان تا مرز شلمچه، مردم شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، امیدیه و موکب‌هایی دارند و در تلاش هستند که امکاناتی در خور زوار اربعین فراهم کنند. راه و شهرسازی، شهرداری و پالایشگاه آبادان نیز در جهت آماده‌سازی هر چه بهتر این موکب، کار مشترکی انجام داده‌اند.

شهبازی گفت: برگزاری مراسم اربعین و برقراری امنیت این مراسم از اهمیت بالایی برخوردار است. در این جهت، با هماهنگی‌های به عمل آمده بین شهرداری آبادان با مسئولان کشور عراق، قرار است خدمات دو سویه‌ای به زائران اربعین ارائه شود.

فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: انتظار ما از تمام مسئولان و مردم آبادان، مهمان‌نوازی و تامین رضایت زوار اربعین از خدمات ارائه شده است. بدین منظور لازم است مسئولان در محل موکب آبادان مستقر در شلمچه حضور یابند و از نزدیک این مکان را بازبینی کنند تا شرایط و امکانات مورد نیاز در آن فراهم شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار