تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مروری بر شهرآورد تمام آبی خوزستان
استقلال ویسی می‌تازد و استقلال حنطه می‌بازد
در حالی که استقلال خوزستان برای تصاحب صدرجدول در تلاش است، تیم کهنه‌کار اهواز روزهای سخت و ناکامی را پشت سر می‌گذارد

شهرآورد خوزستان روز گذشته برگزار شد و طبق پیش بینی‌ها، این یاران ویسی بودند که موفق شدند پیروز قاطع دربی اهواز باشند و خود را در کورس صدر جدول نگه دارند.

بر همین اساس، استقلال اهواز در حالی مقابل هم نام بالانشین خود صف‌آرایی کرد که برای دومین بار حنطه را به عنوان سرمربی بالای سر خود می‌دید.

استقلال اهواز این روزها دچار مشکلات شدید مالی بوده و قطعاً یکی از مهم‌ترین دلایل عدم نتیجه‌گیری این تیم، مشکلات مالی است. 

برکناری سرمربی این تیم و جایگزینی یک مربی غیربومی که اتفاقاً در ادوار گذشته بر این سمت در باشگاه استقلال اهواز تکیه زده، نکته تردیدآمیزیست که می‌تواند به درایت مدیریت این باشگاه شک کرد.

اگر این تغییرات برای حفظ استقلال اهواز در لیگ برتر و ارتقای این تیم در جدول بود، قطعاً کار اشتباهی صورت گرفته، چرا که مشکل استقلال اهواز کاملاً فنی نیست و مسائل حاشیه‌ای زیادی در ناکامی این دخیل هستند.

تیم استقلال اهواز به شدت از ناحیه خط دفاعی خود ضربه خورده و مهاجمان این تیم نیز ناکار آمد نشان داده‌اند، همچنین این تیم میانه میدان را در اکثر دقایق این دیدار از دست داده و نبض میدان را به حریف خود واگذار کرده بود.

استقلال ویسی می‌تازد و استقلال حنطه می‌بازد

*موفقیت استقلال اهواز، منوط به حل مشکلات مالی بازیکنان است

سرمربی این تیم در حاشیه این دیدار اظهار کرد: از همان ابتدا که تیم را به دست گرفتم اعلام کردم که موفقیت استقلال اهواز، منوط به حل مشکلات مالی بازیکنان است.

علی حنطه افزود: تیم ما حتی گرم‌کن برای تمرینات خود نداریم به همین دلیل احساس می‌کنم حضور چنین تیمی در لیگ برتر به شوخی شبیه است در حالی که سایر تیم‌ها به‌راحتی پول خرج می‌کنند.

وی تصریح کرد: مگر لیگ برتر بچه بازی است که تیمی مثل استقلال اهواز با چنین شرایط مالی نامناسب در آن شرکت کند، من واقعاً از بچه‌های استقلال اهواز تشکر می‌کنم که با همین شرایط هم مردانه در برابر حریف بازی کردند و حتی با این شرایط بد مالی در تمرینات به صورت منظم شرکت کرده‌اند.

سرمربی استقلال اهواز خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مالی استقلال اهواز در همین چند روز آینده حل شود قول می‌دهم تیم خوبی بسازم که در نخستین بازی خود بعد از تعطیلات لیگ برتر بتواند پرسپولیس تهران را نیز شکست دهد، اگر مشکلات مالی تیم حل شود مثل آب خوردن در لیگ برتر خواهیم ماند.

در آن سوی میدان نیز عبدالله ویسی در کمال آرامش آمد و با یاران خود توانست به راحتی حریف خود را چهار گله کرده و خود را در کورس صدرنشینی حفظ و استقلال اهواز را به سوی قعرنشینی هدایت کند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان پیش از این مسابقه به نکته جالبی اشاره کرده بود و با عنوان اینکه باید جور دو تیم دیگر استان خوزستان را نیز بر دوش بکشد، حال مشاهده شد که ویسی در واقع نیز مشغول به انجام همین کار است، در جایی که هر دو تیم فولاد و استقلال اهواز در قعر جدول جای گرفته‌اند و برای بقا می‌جنگند، این ویسی و یاران او هستند که برای این استان فوتبال‌خیز آبروداری می‌کنند.

*زمان زیادی تا پایان فصل باقیست

عبدالله ویسی در پایان بازی روز گذشته، اما از تلاش این تیم برای کسب سهمیه آسیا خبر داد و اظهار کرد: ما هنوز فکرمان را درگیر سهمیه آسیایی نمی‌کنیم، زمان زیادی تا پایان فصل باقی است و این جدول تغییرات زیادی خواهد کرد، با یک برد مغرور نمی‌شویم و با یک باخت هم امید خود را از دست نخواهیم داد.

وی افزود: اهمیت سه امتیاز این بازی را به خوبی درک کرده‌ایم و بازیکنان در تمام نقاط زمین با تمرکز بالا و با رشادت بازی کردند. این اعتراف را می‌کنم که آن‌ها حتی فراتر از تفکر خود من بازی کردند و نتیجه خوبی را نیز رقم زدند. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و مردم فوتبال دوست خوزستان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: این واقعاً امری ایده‌آل برای مردم خوزستان است. استراتژی‌ای که پیش از آغاز فصل برای تیم تعریف کردیم کسب هشت امتیاز به ازای هر پنج بازی بود که الان فراتر از آن ظاهر شده‌ایم که بسیار جای خوشحالی دارد.

شهرآورد استقلالی‌های خوزستان روز گذشته در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که استقلال خوزستان موفق شد با چهار گل هم‌نام و همشهری خود را در هم بکوبد.

با این نتیجه استقلال خوزستان 19 امتیازی شد تا دوشادوش استقلال تهران در رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات، صدرنشین را تعقیب کند و استقلال اهواز نیز با این شکست پنج امتیازی ماند و در و باید منتظر پیروزی امروز تیم فولاد باشد تا به تنهایی در قعر جدول جای گیرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار