تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازديد شهردار اهواز از پروژه هاي فعال منطقه شش
در اين بازديد مشكلات و تنگناهاي محلات بررسي گرديد و سطح تاثيرات مثبت و پيشبرد خدمات رساني بهتر به شهروندان مورد ارزيابي قرار گرفت
صبح امروز ، سيد خلف موسوي شهردار كلانشهر اهواز به همراه دغاغله مدير منطقه شش و تني چند از مسئولين با هدف بازديد از سطح پيشرفت پروژه هاي فعال منطقه شش در اين منطقه حضور به هم رسانيد.

در اين بازديد مشكلات و تنگناهاي محلات بررسي گرديد و سطح تاثيرات مثبت و پيشبرد خدمات رساني بهتر به شهروندان مورد ارزيابي قرار گرفت.

شهردار اهواز ، خدمت رساني به شهروندان اين محلات را امري مهم توصیف كرد و گفت: يكي از اولويت‌هاي مهم و اصلي شهرداري و مسئولين رسيدگي به مشكلات اساسي و ارائه خدمات ارزنده به اين مناطق و نيز كاهش معضلات موجود مي باشد که اين امر نيازمند همكاري همه جانبه دستگاه هاي نظارتي و اجرايي و همچنين حضور و مشاركت فعال شهروندان است.

وي همچنين توجه به محيط زيست و بهداشت و سلامت اين مناطق را مهم عنوان نمود و بيشترين توجه و رسيدگي به اين امر در جهت حفظ محيط زيست و بهداشت آن به منظور تامين سلامت روحي و رواني شهروندان را از جانب مسئولين امر خواستار شد.

سيد خلف موسوي شهردار كلانشهر اهواز، ادامه روند پروژه هاي آسفالت و احداث جوي هاي روباز خيابان‌ها و معابر منطقه را با جديت خواستار شد و گفت: آسفالت خيابان‌ها و معابر از نيازهاي اساسي و اوليه مي باشد و اين حق مسلم هر شهروندي است كه از اين خدمات بهره مند گردد تا موجب رفاه و آسايش حال شهروندان و سهولت در تردد خودرو ها شود.

وي در پايان از ساختمان اداري شهرداري منطقه شش نيز ديدن نمود.
:
:
:
آخرین اخبار