تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طلسم فولاد مقابل سیاه جامگان شکست / فولاد بالاخره برد!
دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سیاه‌جامگان مشهد با پیروزی یک بر صفر تیم میزبان همراه شد
هفته دهم لیگ برتر - استادیوم غدیر اهواز / سه شنبه 5 آبان 94 - ساعت: 17
گل: ماتیاس چاگو (90) / داور: حسن اکرمی / کمک داوران: حمید سبحانی و فرید امیدوار
اخطار: اکبر ایمانی و بهمن کامل (فولاد) احمد امیرکامدار (سیاه جامگان) / تماشاگر: حدود 500 نفر

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، امید خالدی، بهمن کامل، لئونارد مساریچ، محمدرضا خانزاده، مهدی بدرلو (32- اکبر ایمانی)، ماتیاس چاگو، امیرحسین فشنگچی (46- اسماعیل شریفات)، ساسان انصاری، حسین ابراهیمی و مهدی دغاغله (70- هادی حبیبی نژاد).
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

سیاه‌جامگان مشهد:  محسن فروزان، سیدمیثم حسینی، بهروز افشار، حسین زامهران (79- امید سینگ)، سالار افراسیابی، سعید مهدی پور، رضاشربتی، علیرضا نقی زاده، جیمی داسیلوا (62- مصطفی احمدی)، محسن دلیر (46- احمد امیرکامدار) و غلامرضا عنایتی.
سرمربی: فرهاد کاظمی

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و  سیاه‌جامگان مشهد با پیروزی یک بر صفر تیم میزبان همراه شد.

نیمه اول بازی سرد و کسل کننده دنبال شد. تیم سیاه جامگان دفاع در زمین خودی را در دستور کار داشت. بازیکنان این تیم که با رطوبت بالای هوای اهواز مواجه شده بودند، ضمن تجمع در زمین خودی هرگاه حملات نصف و نیمه تیم فولاد را قطع می کردند، سعی در رساندن توپ به مثلث عنایتی، دلیر و داسیلوا داشتند تا با استفاده از حرکات این بازیکنان به دروازه تیم میزبان نزدیک شوند.

در سمت مقابل هم تیم فولاد خوزستان در نیمه نخست نتوانست بازی قابل قبولی ارائه کند. این تیم فقط به حرکات از جناحین و ارسال توپ به محوطه جریمه تیم سیاه جامگان بسنده کرده بود که اکثر این ارسال ها توسط مدافعان حریف دفع شدند. در این نیمه حرکات کششی محسن فروزان دروازه بان سیاه جامگان درون محوطه جریمه این تیم نشان از عدم وجود فشار روی دروازه این تیم داشت. شاید بتوان تنها موقعیت فولاد در نیمه اول را به دقیقه دوم این نیمه مرتبط دانست که در آن صحنه مهدی دغاغله به توپ نرسید و پاس حسین ابراهیمی عرض محوطه جریمه تیم مهمان را طی کرد. حملات نصف و نیمه شاگردان فرهاد کاظمی هم به اندازه ای نبود که بتواند دروازه فولاد را مورد تهدید جدی قرار دهد.

در نیمه دوم، ورود اسماعیل شریفات به تیم فولاد خوزستان سرعت بیشتری بخشید و این بازیکن با حرکات انفرادی از سمت راست و ارسال توپ به درون محوطه جریمه حریف سعی در تغذیه همبازیانش داشت. یک بار ضربه ساسان انصاری روی پاس شریفات به بدن مدافع تیم مهمان برخورد کرد و در دقیقه 65 هم مهدی دغاغله نتوانست از پاس رو در عرض شریفات استفاده ببرد و ضربه پای چپ این بازیکن از دهانه دروازه تیم سیاه جامگان به اوت رفت. پس از این دو فرصت، نوبت به شاگردان کاظمی رسید که در دو نوبت دروازه فولاد را تهدید کنند. تیم سیاه جامگان که در این نیمه احمد امیرکامدار را به بخش تهاجمی افزوده بود، پس از کنترل فشار 20 دقیقه ای فولاد رفته رفته به دروازه میزبان نزدیک شد و خطراتی را ایجاد کرد که در یک صحنه علیرضا سلیمی ضربه کامدار را به سختی از دهانه دروازه برگشت داد.

15 دقیقه پایانی این دیدار با گرد و خاک شدید همراه بود و بازیکنان دو تیم در این دقایق برای زدن گل پیروزی تلاش می کردند تا بالاخره ماتیاس چاگو در دقیه 90 قفل دروازه سیاه جامگان را باز کرد و تک گل پیروزی بخش فولاد را رقم زد تا فولاد شش امتیازی شود.

شرح گل:
1-0 (فولاد): پاس عمقی ساسان انصاری با حرکات پا به توپ و ضربه نهایی ماتیاس چاگو همراه شد تا فولاد خوزستان اولین پیروزی فصل پانزدهم را کسب کند.

در حاشیه:
* ورود هواداران فولاد خوزستان به استادیوم غدیر رایگان بود و آنها بدون خریداری بلیط وارد استادیوم می شدند.
* هواداران اندکی از این بازی استقبال کردند و کمتر از 500 نفر برای تشویق فولاد به ورزشگاه آمدند.
* تیم سیاه جامگان برای اولین بار در استادیوم غدیر به میدان می رفت. این تیم از ابتدای امسال دوبار در استادیوم تختی اهواز مقابل تیم های فولادنوین و استقلال اهواز بازی کرده بود.
*اکبر ایمانی پس از مصدوم شدن مهدی بدرلو در نیمه نخست جای این بازیکن را در ترکیب فولاد گرفت.
* تماشاگران فولاد که در 30 دقیقه ابتدایی مسابقه بدلیل بازی سرد دو تیم ساکت نشسته بودند،  در 15 دقیقه پایانی نیمه اول بصورت یکصدا تیم خودی را تشویق کردند. این تشویق ها با آغاز نیمه دوم ادامه پیدا کرد.
* بنری در استادیوم به زبان انگلیسی خطاب به اسکوچیچ قرار داده شده بود که در آن از سرمربی فولاد خواستار جذب مهاجم خارجی شده بودند.
 *بنر دیگری همانند هفته های گذشته تحت عنوان «بازیکن من کجاست» در بین تماشاگران است.
* پس از پایان نیمه اول تماشاگران به تشویق اسماعیل شریفات پرداختند و خواستار حضور او در میدان شدند تا اسکوچیچ این بازیکن را از ابتدای نیمه دوم به میدان بیاورد.
* در بین دو نیمه از طریق بلندگوی ورزشگاه نوحه خوانی پخش شد.
* محسن فروزان دروازه بان تیم سیاه جامگان که در نیمه اول فشار زیادی را احساس نمی کرد، از دقیقه 40 مشغول انجام حرکات کششی در محوطه جریمه تیم خودی شد. وی در بین دونیمه هم راهی رختکن نشد و با حضور در محوطه چمن به گرم کردن پرداخت تا برای نیمه دوم آماده شود.
* گل پیروزی فولاد با شادی زایدالوصف دراگان اسکوچیچ همراه بود، چرا که این مربی با گل ماتیاس چاگو در سمت خود ابقا شد.

مرجع / خوزستان اسپرت
:
:
:
آخرین اخبار