تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان خبر داد:
اعزام گروه پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی به حمیدیه
این گروه پزشکی قرار است روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته با استقرار در مناطق محروم شهرستان حمیدیه ضمن ویزیت رایگان بیماران به مداوای آنان بپردازد
خوزنیوز: جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان از اعزام گروه پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان حمیدیه خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ عبدالنبی عبیداوی امروز اظهار کرد: از سلسله اعزام گروه‌های پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی به مناطق محروم و کم برخوردار استان خوزستان این بار مقصد اعزام این گروه مناطق محروم شهرستان حمیدیه است.

وی افزود: این چهلمین اعزام گروه پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی به مناطق محروم استان خوزستان است که با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام می‌گیرد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان ادامه داد: این گروه پزشکی قرار است روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته با استقرار در مناطق محروم شهرستان حمیدیه ضمن ویزیت رایگان بیماران به مداوای آنان بپردازد.

عبیداوی تصریح کرد: این گروه متشکل از 30 نفر از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص است که بناست در مدت سه هفته 600 بیمار را به صورت رایگان ویزیت و مداوا کنند.

وی اضافه کرد: بیمارانی که نیاز به درمان تخصصی دارند به درمانگاه‌های تخصصی اعزام و براساس آمار مرکز بهداشت این شهرستان، پزشکان متخصص مورد نیاز این منطقه نیز در اسرع وقت به این منطقه اعزام خواهد شد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان اینکه برای تکمیل درمان و رفع کمبود دارویی این منطقه در این مدت داروخانه سیار نیز دایر می‌شود، تاکید کرد: ارائه تمام داروها به بیماران کاملا رایگان است.

عبیدوای در پایان بیان کرد: برای انجام هرچه بهتر اقدامات درمانی و شناسایی بیماران نیازمند، جلسه‌ای با فرماندار، فرمانده سپاه، مرکز بهداشت، آموزش و پرورش، شورای شهر و شهرداری این منطقه برای برنامه‌ریزی و همکاری بیشتر تشکیل خواهد شد.
برچسب ها: حمیدیه
:
:
:
آخرین اخبار