تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اتاق بازرگانی اهواز:
عمان بعد از عراق دومین کشور هدف توسعه تجارت ما است
رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه باید به دنبال بازارهای جدید باشیم، گفت: دومین کشور هدف توسعه تجارت برای ما بعد از عراق، کشور عمان است
رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه باید به دنبال بازارهای جدید باشیم، گفت: دومین کشور هدف توسعه تجارت برای ما بعد از عراق، کشور عمان است.

شهلا عموری در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه بین المللی بازرگانی خوزستان اظهار کرد: برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها می‌تواند به توسعه تجارت استان کمک کند زیرا بازرگانانی که از کشورهای دیگر وارد استان ما می‌شوند توانمندی‌های اقتصادی ما را می‌بینند و با بخش‌های تولیدی ما آشنا می‌شوند.

وی افزود: همچنین با شناسایی نیازمندی‌های کشورهای دیگر، تولیدات و صادرات خود را بر اساس بازار هدف پیش می‌بریم.

رییس اتاق بازرگانی اهواز بیان کرد: با توجه به اینکه تولید قطعات صنعتی در خوزستان به میزان زیادی انجام می‌شود، می‌توانیم در این زمینه از ظرفیت کشورهای نفتی به عنوان یک بازار جدید برای این تولیدات استفاده کنیم.

عموری خاطرنشان کرد: به نظر من این نمایشگاه می‌تواند در کوتاه مدت بازخورد داشته باشد زیرا حضور اتاق‌های بازرگانی در آن و مخاطبین تخصصی، نتایج خوبی را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: قرار است نشست‌های تخصصی ویژه‌ای با تجاری که در نمایشگاه حضور دارند، در اتاق‌های بازرگانی برگزار شود و همچنین این هیات‌های تجاری را جهت آشنایی با تولیدات خوزستان جهت بازدید به شهرک‌های صنعتی ببریم.

عموری افزود: تعدادی از تجار و تولیدکنندگان ما قرار است در نمایشگاه عمان در نیمه دوم آذرماه حضور یابند تا با شناسایی وضعیت بازار این کشور، عمان را به عنوان بازار جدید در فعالیت‌های خود جای دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار