تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۱۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان خبر داد:
راه‌اندازی خط آبادان ـ استانبول در آینده نزدیک
در جلسه‌ای که با طرف ترکیه‌ای داشتیم در زمینه راه‌اندازی خط آبادان ـ استانبول نیز توافقاتی انجام که به زودی اجرایی و عملیاتی می‌شود
سرپرست فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان گفت: در جلسه‌ای که با طرف ترکیه‌ای داشتیم در زمینه راه‌اندازی خط آبادان ـ استانبول نیز توافقاتی انجام که به زودی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

محمدرضا رضایی امروز از صعود 17 پله‌ای فرودگاه بین‌المللی آبادان در زمینه عملکرد پروازی در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: پیشتر این فرودگاه در زمینه عملکرد پروازی در رده 26 قرار داشت که با توجه به اقدامات انجام شده و گسترش فعالیت‌ها توانستیم در رده نهم قرار بگیریم.

وی افزود: در زمینه پروازهای قابل انجام از فرودگاه آیت الله جمی آبادان پیشتر 34 پرواز به مقاصد مختلف انجام می‌شد که اکنون این رقم به 144 پرواز در هفته (به‌صورت رفت و برگشت) رسیده است.

سرپرست فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان با اشاره به برقراری پروازهای شارجه و کویت از این فرودگاه تصریح کرد: در جلسه‌ای که با طرف ترکیه‌ای داشتیم در زمینه راه اندازی خط آبادان ـ استانبول نیز توافقاتی انجام که به زودی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گفته رضایی، فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان در زمینه ایمنی و آموزشی نیز در سطح کشور به عنوان فرودگاه برتر معرفی شده است.

وی از به‌روزرسانی دستگاه‌های کمک ناوبری و بازرسی این فرودگاه خبر داد و گفت: با این اقدام دید پنهان و دید افقی خلبان به‌ویژه در روزهایی که با پدیده‌های جوی همچون گرد و غبار مواجهیم، بهبود یافته و به این ترتیب لغو پروازها به حداقل می‌رسد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
0
عالیه از این پس سیزده بدر ها میریم استانبول ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
پسر خوب چرا فقط سیزده بدر در سایر ایامهایی که تعطیلی هست میشه رفت . تازه سیزده بدر اینقدر هوا در همین ایران خوبه که نیازی به ترکیه رفتن نیس . بهتره پولاته بذاری برا تیر بدر مرداد بدر شهریور بدر .
:
:
:
آخرین اخبار