تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۱۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیانی‌زاده تاکید کرد:
لزوم استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی در توسعه ورزش بانوان
یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه ورزش و جوانان خوزستان، توجه به ورزش بانوان در دو بخش همگانی و قهرمانی است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به در اولویت قرار گرفتن ورزش بانوان استان در سال جاری گفت: در هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی هیات‌های ورزشی، توجه به ورزش بانوان نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.
 
فرامرز کیانی‌زاده در نشست با نواب رئیسان هیات‌های ورزشی استان و مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها که امروز (6 آبان ماه) در محل این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه ورزش و جوانان خوزستان، توجه به ورزش بانوان در دو بخش همگانی و قهرمانی است.

وی ادامه داد: مدال‌آوری خوزستان در بخش بانوان در رقابت‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی ضعیف است و همین امر موجب شد که در سال 94 یکی از اولویت‌های ما، توجه بیشتر به ورزش بانوان باشد که در این جهت، در جلسات هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی هیات‌های ورزشی نیز توجه به ورزش بانوان نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در هر جایی که فکر می‌کردیم می‌توان از طریق آن به ورزش بانوان کمک کرد، از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ایم. برای مثال با توجه به محدودیت‌ها در بیشتر شهرستان‌ها تا جایی که مقدور بود سالن‌هایی را با اولویت بانوان در نظر گرفتیم. این در حالی است هیچ سالنی را نمی‌توان به صورت مستقل به بانوان اختصاص داد.

وی با تاکید بر این که باید از ظرفیت‌های شهرستانی به نحو احسن برای توسعه ورزش بانوان استفاده شود، افزود: این موضوع به شهرستان‌ها ابلاغ خواهد شد تا برخی سالن‌ها با اولویت بانوان در اختیار آنان قرار گیرد.

کیانی‌زاده گفت: در بخش بانوان به دلیل مشکلات مالی نتوانسته‌ایم برنامه‌هایی که مدنظرمان بوده را به صورت کامل انجام دهیم، حتی در بخش آقایان نیز نتوانسته‌ایم تمام برنامه‌هایمان را به دلیل این مشکلات اجرا کنیم ولی با توجه به هدف‌گذاری‌هایی که انجام شد، بیشتر هیات‌ها علی‌رغم مشکلات مالی خوب کار می‌کنند و به دنبال تحقق برنامه‌ها هستند.

وی بیان کرد: ما هم سعی می‌کنیم تلاش و کوشش بیشتری برای جذب اعتبارات داشته باشیم تا به هیات‌ها اعتبارات بیشتری تزریق شود. از نواب رئیسان و مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها نیز به خاطر عملکردشان در سال گذشته قدردانی می‌کنیم و از شما می‌خواهیم که نسبت به قبل بهتر و بیشتر کار کنید و برنامه‌هایی که در هدف‌گذاری‌ها مدنظر قرار گرفته شده را عملیاتی کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در سال 93 در ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان توانست جایگاه دوم را در بین سایر استان‌ها به دست آورد که عملکرد و فعالیت بانوان استان نیز در کسب این جایگاه تاثیرگذار بوده است و آنها نیز سهیم بوده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار