تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۳۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان خبر داد:
ویزیت و مداوای رایگان 800 نفر از شهروندان حمیدیه
یش از 800 نفر از شهروندان شهرستان مناطق محروم شهرستان حمیدیه به صورت رایگان ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: بیش از 800 نفر از شهروندان شهرستان مناطق محروم شهرستان حمیدیه به صورت رایگان ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند.

یاور شاه‌ولی امروز در حاشیه مداوای شهروندان مناطق محروم شهرستان حمیدیه اظهار کرد: خدمت به مناطق محروم وظیفه همگانی است و در راستای تحقق منویات رهبری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اهواز اقدام به اعزام گروه پزشکی تخصصی و فوق‌ تخصصی به مناطق محروم و کم‌‌برخوردار در تمامی حاشیه‌ها و مناطق محروم شهرستان‌های استان خوزستان کرد که شهرستان حمیدیه یکی از این مناطق است.

وی تصریح کرد: از سلسله اعزام گروه‌های پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان خوزستان این بار مقصد اعزام این گروه مناطق محروم شهرستان حمیدیه است که بیش از 40 پزشک متخصص امروز در این شهرستان حضور یافتند و به مداوای رایگان بیماران این مناطق پرداختند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: این چهلمین اعزام گروه پزشکی تخصصی و فوق‌ تخصصی به مناطق محروم استان خوزستان است و بنا داریم با برنامه‌ریزی و شناسایی مناطق کم‌برخوردار به بهترین نحو به شهروندان عزیزمان خدمات درمانی ارائه دهیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: امروز گروه‌های پزشکی مجرب، متخصص و فوق تخصص با علاقه و بسیجی‌وار بدون هیچ چشم‌داشتی با استقرار در مناطق محروم شهرستان حمیدیه ضمن ویزیت رایگان بیماران به مداوای بیماران پرداختند.

شاه‌ولی گفت: امروز بیش از 800 نفر از شهروندان شهرستان مناطق محروم شهرستان حمیدیه به‌صورت رایگان ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیمارانی که نیاز به درمان تخصصی دارند به درمانگاه‌های تخصصی اعزام و بر اساس آمار مرکز بهداشت این شهرستان، پزشکان متخصص مورد نیاز این منطقه نیز در سریع‌ترین زمان به این منطقه اعزام خواهند شد.

شاه‌ولی با بیان اینکه برای تکمیل درمان و رفع کمبود دارویی این منطقه امروز داروخانه سیار نیز دایر شد، تأکید کرد: ارائه تمام داروها به بیماران کاملاً رایگان است.
برچسب ها: حمیدیه
:
:
:
آخرین اخبار