تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۳۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبگرفتگی معابر و قطعی 9 ساعته برق در بندر امام
این بارندگی نسبت به سال گذشته بیشتر بود اما قطعی 9 ساعته برق و عدم همکاری اداره آبفا بندرامام خمینی در این بارندگی باعث شد تا درساعات اولیه روز پنجشنبه مشکلاتی برای مردم ایجاد شود
شهردار بندر امام خمینی گفت: آبگرفتگی معابر شهری موجب قطع 9 ساعته برق در این شهر شد.

حبیب نصیری فر روز جمعه افزود: با توجه به هشدار ستاد بحران و هواشناسی نسبت به بارندگی شدید شهرداری بندرامام خمینی ضمن آماده باش کامل نسبت به جلوگیری از آبگرفتگی ، تمام تجهیزات و توان خود را جهت رسیدگی به مشکل احتمالی آماده کرد.

وی اظهار داشت: این شهرداری با توجه به تجربه تلخ سالهای گذشته از اوایل امسال با پیش بینی ، بازسازی و خرید تجهیزات پمپاژ نسبت به عدم آبگرفتگی و ایجاد مشکلات برای مردم اقدام نمود.

شهردار بندر امام خمینی میزان بارندگی در این شهر را از پنجشنبه تا امروز بیش از 21میلی متر عنوان کرد و گفت: این بارندگی نسبت به سال گذشته بیشتر بود اما قطعی 9 ساعته برق و عدم همکاری اداره آبفا بندرامام خمینی در این بارندگی باعث شد تا درساعات اولیه روز پنجشنبه مشکلاتی برای مردم ایجاد شود ولی مجموعه شهرداری به بهترین شکل ممکن از وجود بحران آبگرفتگی جلوگیری نمود.

نصیری فر اظهار داشت: شهرداری جهت دفع آبهای سطحی چهار نقطه حساس این شهر
و نیز فاز یک و شهرک شهید صدوقی را به تجهیزات پمپاژ آب مجهز نمود.

وی گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی در این مجموعه مانند آبفا و اداره برق همکاری لازم را داشته باشند تا مردم هنگام بارندگی با مشکل مواجه نشوند.

شهردار بندر امام خمینی با تاکید بر اینکه برای دفع آب های سطحی هیچگونه مشکلی وجود ندارد عنوان کرد: اگر دستگاه های ذیربط به وظیفه خود عمل کنند در بارندگی روزهای آینده نیز مشکلی برای شهروندان پیش نخواهد آمد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار