تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۳۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره دامپزشکی دشت‌آزادگان خبر داد:
ممنوعیت حمل و نقل غیرمجاز دام و پرنده از مرز چذابه
ورود و خروج غیرمجاز هرگونه دام و پرنده توسط مسافران و زائران عتبات عالیات از مرز جمهوری اسلامی ایران در پایانه مرزی چذابه ممنوع می باشد
رئیس اداره دامپزشکی دشت‌آزادگان از ممنوعیت ورود و خروج غیرمجاز هرگونه دام و پرنده توسط مسافران و زائران عتبات عالیات از مرز جمهوری اسلامی ایران در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

ناصر عساکره امروز اظهار کرد: در آستانه گرامیداشت اربعین حسینی(ع) و تردد حجم عظیمی از زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) از پایانه مرزی چذابه، همه زائران از به همراه آوردن هر گونه پرنده و دام بدون داشتن مجوز دامپزشکی اکیداً خودداری کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به لزوم کنترل بیماری‌های دام و پرندگان و نیز بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و رخداد برخی از بیماری‌های نوپدید و بازپدید در منطقه، از ورود و خروج هر گونه پرنده و دام  از مرز جمهوری اسلامی ایران در پایانه مرزی چذابه بدون داشتن مجوز دامپزشکی، جلوگیری به عمل خواهد آمد و پرنده و یا دام مذکور توقیف می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی دشت‌آزادگان تصریح کرد: هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم در این زمینه صورت گرفته و در حال تلاش برای انجام اقدامات لازم هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار