تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۴۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر پژوهشی دانشگاه خبرداد:
راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی دزفول
امسال تفاهم‌نامه‌های همکاری با صنایع نفت، پتروشیمی و گردشگری در راستای اجرای طرح راهبردی توسعه دانشگاه و تجهیز آزمایشگاه‌ها منعقد شده است
مدیر امور پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گفت: امسال تفاهم‌نامه‌های همکاری با صنایع نفت، پتروشیمی و گردشگری در راستای اجرای طرح راهبردی توسعه دانشگاه و تجهیز آزمایشگاه‌ها منعقد شده است.

دکتر محمد ذاکرمشفق اظهارداشت: بر اساس سند راهبردی دانشگاه، هدفگذاری روی چند حوزه کلیدی همچون حوزه آب، محیط زیست و انرژی‌های نو انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توانایی‌ها و پتانسیل‌های شهرهای استان و همچنین غنای میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان دانشگاه تلاش‌هایی برای هدفگذاری در این حوزه به‌صورت جدی آغاز کرده است.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول افزود: امسال تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان آب و برق خوزستان و مراکز تحقیقاتی در استان در زمینه کشاورزی و حوزه سلامت و همچنین تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه شهید چمران و مرکز رشد این دانشگاه داشته‌ایم.

ذاکرمشفق با بیان این‌که بیشترین قراردادهای تحقیقاتی دانشگاه با سازمان آب و برق خوزستان به‌دلیل همکاری و حمایت بیشتر و نیز اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوده است، افزود: همکاری در برگزاری کنگره بین‌المللی جندی‌شاپور در دانشگاه به ریاست دکتر فرهادی وزیر علوم از دیگر برنامه های حوزه پژوهشی است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد ارتباط مؤثر با صنعت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه با هدف استقرار فناوری‌‌ در راستای نیاز صنایع منطقه و انجام تحقیقات اعضای هیأت‌علمی دانشگاه راه‌اندازی شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار