تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: گرفتن یک امتیاز از نفت برای ما خوب بود
سرمربی استقلال خوزستان می گوید بازیکنان خارجی این تیم را بدون هیچ واسطه‌ای انتخاب کرده و به ایران آورده است
سرمربی استقلال خوزستان می گوید بازیکنان خارجی این تیم را بدون هیچ واسطه‌ای انتخاب کرده و به ایران آورده است.

عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی با نفت تهران، گفت: دو تیم بازی کاملا تاکتیکی به نمایش گذاشتند و جاندار بازی کردند و هم نفت و هم تیم ما موقعیت های گل، خوبی داشتیم. هر دو تیم یک امتیاز گرفتند که فکر می کنم این یک امتیاز بیشتر به درد ما بخورد، هرچند که اگر می‌بردیم صدر نشین می شدیم.

ویسی: گرفتن یک امتیاز از نفت برای ما خوب بود

وی ادامه داد: یک امتیاز از تیم قدرتمند نفت گرفتن، کار بسیار خوبی بود. لازم می دانم به تماشاگرهای خودمان که از اهواز آمدند تبریک بگویم و از آن‌ها تشکر کنم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که از تماشاگران استقلال خوزستان انتظار بیشتری می‌رفت که به شرافت افراد توهین نکنند، اظهارکرد: گاهی وقت ها تماشاگرها در استادیوم این طور جوها را درست می‌کنند، اما اگر شرایط خاصی پیش بیاید خود شما هم امکان دارد عصبانی شوید و حرف های خاصی بزنید.

وی در مورد تعطیلات آینده لیگ نیز گفت: این تعطیلی صد درصد به ضرر تمام تیم ها است. در این تعطیلات ما باید بازی های تدارکاتی انجام دهیم که برای ما بسیار خطرناک است و تیم را آسیب پذیر می‌کند، چرا که شاید در این بازی ها مصدوم بدهیم. در دوره تعطیلات، ما باید بدنسازی کنیم که چندان برای تیم‌مان خوب نیست، هر چند ما در هر حال تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم.

ویسی ادامه داد: تیمی که یازده هفته در این جای جدول است و به کار خود ادامه می‌دهد، بعد از تعطیلات هم به کار خود ادامه خواهد داد. امیدوارم بعد از تعطیلات بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در مورد خط دفاع این تیم تصریح کرد: خط دفاع ما یکی از بهترین خطوط کل تیم مان است، ضمن این که ما ارزان ترین بازیکن های خارجی را گرفته‌ایم. بازیکنان خارجی را خود من بدون هیچ واسطه‌ای به تیم آورده‌ام، چرا که معتقدم بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند باید بتوانند به فوتبال ما کمک کنند، نه این که بازیکنی را با یک میلیارد تومان پول به ایران بیاوریم، ولی در آخر بازی‌اش صفر باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار