تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۵۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در شش ماه نخست سال صورت گرفت؛
مراجعه 800 هزار نفر به کلینیک‌های آبادان
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از مراجعه بیش از 800 هزار نفر به کلینیک‌های تخصصی بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده در شش ماه ابتدایی امسال خبر داد
خوزنیوز: معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از مراجعه بیش از 800 هزار نفر به کلینیک‌های تخصصی بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده در شش ماه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ عبدالله خوان‌زاده امروز اظهار کرد: در شش ماه ابتدایی سال‌جاری به صورت دقیق تعداد 801 هزار و 140 نفر برای خدمات تشخیصی، درمانی به ‎کلینیک‌های تخصصی بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کرده‌اند.

وی با ارائه توضیحات تکمیلی در همین خصوص اضافه کرد: از این تعداد، بیمارستان‌های آبادان با 406 هزار و 409 نفر بیشترین مراجعه را به خود اختصاص دادند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به این موضوع که بعد از آبادان ماهشهر بیشترین آمار مراجعه بیمار به کلینیک تخصصی بیمارستان را داراست، افزود: این تعداد مراجعه در ماهشهر 268 هزار و 694 نفر بوده است.

این مسئول ادامه داد: در همین بازه زمانی 14 هزار 338 نفر در خرمشهر و 110 هزار و 335 نفر نیز در شادگان در کلینیک تخصصی بیمارستان‌های این مناطق پیگیر درمان خود شدند.

خوان‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: کمترین آمار مراجعه کلینیک تخصصی بیمارستان در شش ماه نخست امسال مربوط به هندیجان و تعداد یک‌هزار و 364 نفر بوده است.
:
:
:
آخرین اخبار