تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ظهر امروز؛
پیکر یک جان‌باخته حادثه منا در آبادان تشییع شد
پیکر «حسین بغلانی» یکی دیگر از جان‌باختگان حادثه منا از محل مصلی نماز جمعه آبادان تشییع شد
پیکر «حسین بغلانی» یکی دیگر از جان‌باختگان حادثه منا از محل مصلی نماز جمعه آبادان تشییع شد.

ظهر امروز با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان آبادان و برخی شهرهای همجوار پیکر «حاج حسین بغلانی» یکی دیگر از جان‌باختگان حادثه منا از محل مصلی نماز جمعه آبادان تشییع شد.

امام جمعه آبادان در آئین تشییع پیکر این جان‌باخته گرانقدر در محل مصلی نماز جمعه اظهار کرد: امروز نه تنها خانواده بلکه همه کسانی که با نام و خصلت‌های دینی و اخلاقی حاج حسین بغلانی آشنایی دارند، برای وی عزادار هستند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور افزود: امروز مردم آبادان، عمق نفرت خویش از بی‌کفایتی آل‌سعود خبیث و پلید به سرکردگی آمریکا و اسرائیل را در مشت‌های گره کرده و صداهای برخاسته از حنجره بغض آلودشان اعلام می‌کنند.

وی اضافه کرد: بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل سعود خبیث سبب از دست دادن سرمایه‌های ایران اسلامی شدند، کسانی که حجشان ناتمام ماند.

ابراهیمی‌پور تصریح کرد: حامیان آل سعود ببینند که چگونه این وهابیون در امن‌ترین و بهترین مکان (مکه) که ارزشمندترین اجتماع مسلمانان در آنجا برگزار می‌شود، جان بندگان خدا را با لب تشنه گرفتند.

امام جمعه آبادان گفت: آل‌سعود ولد نامشروع صهیونیست است که ما را داغدار حاجیانی کرد و برای به جای آوردن فریضه واجب حج به مکه رفته بودند.

این مسئول افزود: امروز بغض‌هایمان را در گلو نگه‌داشته و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم تا زمانی که ایشان فرمان دهد و ما انتقام سخت و خشنی را از آل سعود خواهیم گرفت.

پیکر حاج حسین بغلانی پس از تشییع از مصلی و طی مسیر خیابان یک احمد آباد به درخواست خانواده آن مرحوم در قبرستان جرف آبادان به خاک سپرده شد.

سهم آبادان از حادثه منا شش جان‌باخته به نام‌های «عبدالستار شینور نصاری»، «امین باوی»، «حسین بغلانی»، «محمدسعید سعیدی‌زاده»، «فواد مشعلی» و «حسین بیت غانم» بود که هنوز از سرنوشت فواد مشعلی و محمدسعید سعیدزاده اطلاعی در دست نیست که احتمال می‌رود یا هنوز شناسایی نشده و یا مفقود هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار