تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۶۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت اعتبارات برای بازسازی کارخانه قند شوش
عضو هیئت مدیره کارخانه قند شوش از افتتاح حساب بانکی شرکت قند در بانک ملی و واریز تدریجی قسط نخست اعتبارات برای بازسازی این کارخانه خبر داد
عضو هیئت مدیره کارخانه قند شوش از افتتاح حساب بانکی شرکت قند در بانک ملی و واریز تدریجی قسط نخست اعتبارات برای بازسازی این کارخانه خبر داد.

ابوذر دیناروند امروز با اشاره به برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی راه‌اندازی مجدد کارخانه قند شوش اظهار کرد: این جلسه در محل سالن اجتماعات فرمانداری با ریاست فرماندار و اعضای هیئت اجرایی کارخانه و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

وی افزود: برای راه‌اندازی این کارخانه اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که البته بعد از ورود به تعمیرات، هزینه‌های واقعی مشخص خواهد شد.

عضو هیئت مدیره کارخانه قند شوش ادامه داد: خوشبختانه حساب بانکی شرکت قند در بانک ملی برای دریافت اعتبارات افتتاح شد و قسط نخست به تدریج در حال واریز شدن است.

دیناروند در ادامه به نوع مدیریت این کارخانه اشاره کرد و گفت: این شرکت به صورت هیئت مدیره‌ای اداره می‌شود و رحمان طوسی به‌عنوان مدیرعامل و ارقایی و میثمی از سازمان گسترش و نوسازی صنایع و رحمان مخاطب از سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بنده نیز از شوش به‌عنوان اعضای هیئت مدیره این کارخانه هستیم.

وی واکنش مسئولان و مردم در رفع مشکلات راه‌اندازی کارخانه را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در این بین مردم نسبت به این رویداد بزرگ بسیار امیدوار شدند که البته به نظر می‌رسد بعضی از مردم هنوز این موفقیت بزرگ را باور نکرده‌اند.

دیناروند همچنین عنوان کرد: برای راه‌اندازی کارخانه قند شوش نیاز به نیروی متخصص داریم و تا جایی که امکان دارد اولویت با نیروهای بومی است.

عضو هیئت مدیره کارخانه قند شوش در پایان با بیان اینکه وجود رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم از تحولات کارخانه بسیار تاثیرگذار است اضافه کرد: رسانه در انتقال حقایق و جلوگیری از شایعات نقش مهمی را ایفا می‌کند و این امید وجود دارد که در ارتباط با کارخانه قند، به موقع مردم را از مسائل مختلف آن آگاه کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: کارخانه قند شوش ، شوش
:
:
:
آخرین اخبار