تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۶۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توصیه رییس پلیس راه خوزستان در روزهای بارانی
در روزهای بارندگی جاده های دوطرفه استان با توجه به نداشتن شانه راه در برخی مسیرها، شاهد تصادفات بیشتری است
رییس پلیس راه خوزستان گفت: در روزهای بارندگی جاده های دوطرفه استان با توجه به نداشتن شانه راه در برخی مسیرها، شاهد تصادفات بیشتری است.

سرهنگ قاسم قدرتی دوشنبه اظهار کرد: در مسیرهای دوطرفه در زمان بارندگی زمینه برای بروز تصادفات رخ به رخ بیشتر است لذا هم استانی ها سعی کنند در مسیرهای بهبهان- رامشیر، رامشیر- ماهشهر، ایذه- دهدز، امیدیه- دیلم، و ماهشهر- هندیجان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی افزود: همچنین تجربه نشان داده که جاده های بهبهان- رامهرمز، اندیکا- مسجدسلیمان، اهواز- باغملک و به ویژه باغملک- هفتگل در هنگام بارندگی در معرض سیل و ریزش خاک نرم و رس مجاور جاده قرار می گیرند که هم استانی ها باید به این موضوع دقت کنند.

قدرتی گفت: رانندگان در هوای مه آلود و محدودیت دید مقررات رانندگی را به خوبی رعایت کنند زیرا نوع رانندگی در هوای نامساعد در برف و یخبندان یا زمانی که جاده لغزنده است، متفاوت می شود.

رییس پلیس راه خوزستان در ادامه بیان کرد: سبقت گرفتن در جاده لغزنده گاه موجب تصادف می شود که در حد امکان باید از سبقت در جاده لغزنده خودداری کرد؛ همچنین در جاده های لغزنده باید با سرعت کمتر از روزهای عادی حرکت، و در پیچ ها دقت بیشتری کرد.

بارندگی در روزهای اخیر موجب آب گرفتگی در بسیاری از جاده های خوزستان شد.

بارندگی در روزهای آتی برای استان نیز پیش بینی شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار