تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۷۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه قلبی بیمارستان آبادان
با حضور جمعی از مسئولان شهری و کارکنان دانشکده علوم پزشکی آبادان، بخش مراقبت‌های ویژه قلبی (ccu) بیمارستان شهید بهشتی آبادان افتتاح شد
ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهری و کارکنان دانشکده علوم پزشکی آبادان، بخش مراقبت‌های ویژه قلبی (ccu) بیمارستان شهید بهشتی آبادان افتتاح شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در این آئین اظهار کرد: بخش مراقبت‌های ویژه قلبی بیمارستان شهید بهشتی دارای شش تخت فعال است.

عبدالناصر میرشکاک با اشاره به اینکه بخش مذکور نهمین بخش فعال شده در بیمارستان شهید بهشتی به شمار می‌رود، از بخش اطفال، اتاق عمل، آی سی یو، زنان و زایمان، داخلی، جراحی به عنوان برخی از بخش‌های موجود در این بیمارستان نام برد.

به گفته وی، بخش مراقبت‌های ویژه قلبی در زمینی با زیربنای 200 مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند تکمیل و تجهیز شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان تصریح کرد: عدم تامین نیروی انسانی مورد نیاز دلیل اصلی تاخیر در راه اندازی این بخش بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده نیروی مورد نیاز تامین و به‌کار گرفته شد.

میرشکاک با بیان اینکه برخی از بخش‌های این بیمارستان پیشتر هم بوده است، اضافه کرد: اکنون بخش‌های مختلف این بیمارستان نوسازی و به وسایل و تجهیزات بیمارستانی جدید و مدرن با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان مجهز شده است.

وی در پایان یادآور شد: البته کمبودهایی نیز وجود دارد که درصدد رفع آنها هستیم تا در حوزه توسعه و درمان بتوانیم بیشترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار