تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خسارت 500 میلیون تومانی به شبکه برق رامشیر
در اثر طوفان و بارندگی های اخیر بیش از پانصد میلیون تومان به شبکه برق شهرستان رامشیر خسارت وارد شده است
خوزنیوز: جلسه هماهنگی ستاد بحران شهرستان به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ معاون فرماندار رامشیر در این جلسه با اشاره به بارش های اخیر در شهرستان اظهار داشت: بارش باران در شهرستان علیرغم اینکه خوشحالی و شادمانی مردم را در پی داشت باعث بروز سیل در برخی مناطق شهرستان و تخریب راههای مواصلاتی چندین روستا شده است.

روح الله شفیعی افزود: با توجه به وقوع طوفان همراه با بارش شدید باران متاسفانه بیش از پانصد میلیون تومان به شبکه برق شهرستان خسارت وارد شده و بیش از هفتاد پایه برق سقوط کرده و برق چندین روستا از جمله شاوه ها در حال حاضر قطع شده است.

شفیعی در ادامه با بیان اینکه اصول مدیریت بحران بر پیش بینی و سپس پیشگیری می باشد تصریح کرد: یکی از مهمترین فاکتورها زمان است و اگر به موقع کارها انجام شود مشکلات و چالش ها به حداقل خواهد رسید.

وی تاکید کرد: دستوراتی که از ستاد مدیریت بحران شهرستان ابلاغ می شود لازم الاجرا است و با مدیران خاطی به شدت برخورد خواهد شد و لازم است مدیران مربوطه در شرایط بحرانی و اضطراری پاسخگو و در دسترس باشند.

در ادامه هر یک از اعضا به بیان خسارات وارده در حوزه مربوطه به خود پرداختند که ریزش بخشی از جاده در محور رامشیر به امیدیه و همچنین تخریب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی و آبگرفتگی معابرشهری و چند منزل مسکونی و اتلاف چندین راس دام سبک و سنگین و تخریب چندین ساختمان مسکونی از مهمترین گزارشات اولیه وقوع سیل در شهرستان می باشد.
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار