تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۹۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
13 آبان روز تجلیل از دانشجویان پیرو خط امام است
یوم‌الله 13 آبان روز تجلیل از دانشجویان پیرو خط امام است که با ایستادگی در برابر استکبار جهانی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند
فرماندار شادگان گفت: یوم‌الله 13 آبان روز تجلیل از دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) است.

بهروز فرج‌اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: یوم‌الله 13 آبان روز تجلیل از دانشجویان پیرو خط امام است که با ایستادگی در برابر استکبار جهانی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند.

وی به جنگ نرم دشمن و تلاش آنان در جذب جوانان و دور کردن جامعه از آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلامی انقلاب اشاره و تصریح کرد: جوانان سرمایه و سلاح هر کشوری هستند که در صورت تضعیف این نیرو پیروزی دشمن قطعی است.

فرماندار شادگان ادامه داد: امسال حضور پرشور مردم در 13 آبان نشان از ایستادگی، پایمردی و مقاومت مردم مقابل فتنه‌ها و فریبکاری‌های آمریکایی‌ها خواهد بود و مردم حضور بابصیرت و هوشیارانه خواهند داشت.

فرج‌اللهی اضافه کرد: 13 آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشید.

وی بیان کرد: استکبارستیزی یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت اصیل اسلامی است و عمق و اصالت این آرمان به اندازه‌ای‌ست که هیچ گاه آمریکا نمی‌تواند امید سازش و مصالحه از سوی حرکت انقلاب را داشته باشد.

فرماندار شادگان با بیان اینکه امروز جوانان ایران اسلامی باید بیش از گذشته با ارزش‌های انقلاب اسلامی و حرکت دانش آموزان در 13 آبان آشنا شوند، خاطرنشان کرد: شاید تاریخ معاصر کمتر روزی با این درجه از اهمیت به یاد داشته باشد که طی آن وقایعی اتفاق افتاد که زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

فرج‌اللهی ادامه داد: دانش آموزان وظیفه دارند تا با ارتقای بصیرت و دانش، خود را در برابر هجمه های دشمنان مصون نگاه داشته و این بار نیز دشمنان را با شکست مواجه سازند.

این مسئول همچنین عنوان کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر است که با نثار جان خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده‌اند و حضور در راهپیمایی تمامی برنامه‌های موذیانه دشمن را خنثی خواهد کرد.

فرج‌اللهی با بیان اینکه استکبار جهانی از اوایل پیروزی انقلاب ایران اسلامی دست از شیطنت و توطئه برنداشت گفت: به دلیل اعتقاد قلبی مردم به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) و خدایی بودن نهضت، کشور همیشه از ترفندهای دشمن سرفراز بیرون آمده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار