تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۹۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه دزفول خبر داد:
برپایی رزمایش گردان‌های بسیج در دزفول
فرمانده سپاه دزفول از برگزاری رزمایش مقتدرانه بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و امام حسین(ع) در روزهای 14 و 15 آبان‌ماه در این شهرستان خبر داد
فرمانده سپاه دزفول از برگزاری رزمایش مقتدرانه بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و امام حسین(ع) در روزهای 14 و 15 آبان‌ماه در این شهرستان خبر داد.

عبدالامیر محتشمی‌راد امروز اظهار کرد: در راستای حفظ آمادگی رزم بسیجیان سلحشور این شهرستان و همچنین ضرورت آموزش تاکتیک‌های نظامی، رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس سپاه ناحیه دزفول با نام مدافعان حرم به مدت دو روز در پادگان قدس دزفول برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلاس‌ها و آموزش‌های پیش بینی شده در این رزمایش دو روزه: دفاع از کوی و برزن، ضد هلی برن، پدافند دور تا دور، امداد و نجات، دفاع از مراکز حساس شهرستان، کنترل معابر و کمین و ضد کمین بوده که بسیجیان به صورت سازمانی و طبق سین برنامه اجرا خواهند کرد.

فرمانده سپاه دزفول، حفظ آمادگی بسیج مردمی را با توجه به تهدیدات استکبار جهانی در مقطع کنونی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: از آنجایی که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تمام چشم‌های طمع دشمنان و مستکبران عالم به این کشور دوخته شده، بدیهی است که غفلت از دشمن باعث سوءاستفاده آنها و وارد آمدن ضرباتی بر پیکره انقلاب خواهد شد.

محتشمی‌راد اضافه کرد: به‌ویژه در شرایط امروز که شاهد جنگ‌های نیابتی در منطقه مثل گروه تروریستی داعش هستیم که همگی به دنبال پرکردن خلاهای قدرت و از بین بردن محورهای مقاومت هستند که به زعم خودشان بتوانند حرکاتی را درسطح منطقه و ایران داشته باشند.

وی افزود: همه آحاد مردم لازم است با حفظ هوشیاری، بصیرت روزافزون و توجه ویژه به بیانات و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، آمادگی لازم را جهت هرگونه تهدید از سوی متجاوزان و مستکبران داشته باشند و امیدواریم که هیچ موقع نیاز به این نباشد که جنگی صورت گیرد.

محتشمی‌راد تاکید کرد: اما چنانچه دشمن بخواهد خیال تجاوز در سر بپروراند و حدود خود را رعایت نکند، این کشور و ملت غیور با تأسی و اقتدا به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس اجازه هیچ‌گونه تجاوز و تهدیدی به استکبار جهانی نخواهد داد.

*13 آبان نشانگر روح استکبارستیزی ملت ایران است

فرمانده سپاه دزفول، با اشاره به یوم الله 13آبان روز ملی استکبارستیزی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، تصریح کرد: 13آبان بیانگر و یادآور وقایع و حوادث عبرت آموزی و نشانگر روح استکبارستیزی است.

وی ادامه داد: دشمنان ما هر زمان فرصت پیدا کنند خنجر خودشان را از پشت خواهند زد و این روحیه استکبارستیزی را باید در همه آحاد مردم و همه نسل ها به ویژه جوانان و نوجوانان زنده نگه‌داشت.

محتشمی‌راد اضافه کرد: با روحیه انقلابی و استکبارستیزی می‌توانیم انقلاب و نظام را حفظ کنیم و اگر این روحیه نباشد، زحمات، تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و خون‌های مقدس شهدا که آرمانی جز حفظ انقلاب و اسلام نداشتند از بین خواهد رفت و مدیون آنها تا ابد خواهیم بود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار