تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۰۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی استقلال‌ خوزستان: تلاش‌ می‌کنیم تا به صدر برسیم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ضمن حفظ جایگاه، به پله اول جدول هم برسیم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ضمن حفظ جایگاه، به پله اول جدول هم برسیم.

سیداکبر پورموسوی اظهارکرد: تیم‌مان بعد از تمرین عصر امروز، عازم دبی می‌شود و یک هفته در آن‌جا اردو می‌زنیم و در نظر داریم دو بازی دوستانه نیز در این اردو انجام دهیم تا تیم را در شرایط خوب مسابقه حفظ کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: متاسفانه باز هم لیگ در آن زمانی که ما و خیلی از تیم‌ها آماده بودیم، تعطیل شد و کاری هم از دست کسی بر نمی‌آید و هر چه می‌گوییم هم ترتیب اثری داده نمی‌شود و ما هم با توجه به شرایط خوبی که در جدول داریم، ناچار هستیم که خودمان را در کورس مسابقات نگه داریم و در چهار بازی آینده نیز روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: ما در استراحت دوم لیگ، هادی خنیفر را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم و در روزهای پایانی آن نیز جانفزا و عاشوری آسیب دیدند که خدا را شکر از روز گذشته، تمرینات خود را آغاز کرده‌اند که البته یکی دو هفته زمان می‌برد تا در قالب تیمی قرار گیرند. در کل با این تعطیلات، آسیب‌دیدگی‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند و دردسر مربیان و تیم‌ها هم خیلی زیاد می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که اردوی دبی تا چه اندازه می‌تواند به تیم در این مقطع کمک کند؟ عنوان کرد: در نیم‌فصل با توجه به زمان کم و محدودش، نمی‌توانیم کار کنیم. در کل برای حفظ آمادگی و شرایط روحی روانی تیم از قبل پیش‌بینی کرده بودیم که در نیم‌فصل به این اردوی خارجی برویم ولی بعد آقای ویسی در برنامه خود قرار داد که در سومین تعطیلی لیگ، برای این‌که تیم را از همه نظر آماده نگه داریم، به اردوی دبی برویم و بهترین کار نیز همین بود که شرایط روحی روانی بازیکنان‌مان را به واسطه تغییر محل، در سطح خوبی نگه داریم.

پورموسوی درباره ادامه راه این تیم در لیگ برتر، گفت: من همیشه گفته‌ام که ما پله‌‌پله پیش می‌رویم و بابت جایگاهی که در حال حاضر داریم، خدا را شکر می‌کنیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ضمن حفظ جایگاه، به پله اول جدول هم برسیم.  هدف ما پله‌پله پیش رفتن و پیشرفت تیمی‌مان است. قطعا رسیدن به جایگاه اول را نیز مد نظر داریم و البته اگر هم نرسیدیم، چیزی از دست نداده‌ایم، چرا که هدف اول‌مان جوان‌کردن تیم، هدف دوم‌مان بومی‌کردن تیم و سومین هدف‌مان رسیدن به شرایط بهتری نسبت به سال‌های قبلی حضورمان در لیگ بود و خدا را شکر تا به امروز نتایج خوب بوده است.

وی افزود: با توجه به این‌که استقلال اهواز و فولادخوزستان تا این‌جای مسابقات، نتوانسته‌اند نتیجه بگیرند، امید مردم خوزستان به تیم و بازیکنان ما است. آرزو می‌کنم شرایط  دو نماینده دیگر استان نیز روز به روز بهتر شود و ما هم بتوانیم جایگاه خوب و در خور نام خوزستان به دست آوریم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره فرصت‌هایی که این تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول از دست داد، عنوان کرد: تا این‌جای مسابقات سه پنالتی تیم ما مقابل تیم‌های سپاهان، استقلال تهران و نفت تهران سوخت و ما 5 امتیاز را از دست دادیم و اگر این امتیازات به امتیاز فعلی ما اضافه شود، ما می‌توانستیم در رده بالاتری باشیم. ان‌شاء‌الله با آن روحیه و انگیزه‌ای که در بازیکنان‌مان است، به آن جایگاهی که در برنامه داریم، می‌رسیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار