تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۷۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک هشتم نهایی جام حذفی؛
استقلال به راحتی فولاد را خم کرد/ آبی‌ها به نفت رسیدند
استقلال در یک بازی نسبتا راحت توانست با حساب سه بر یک فولاد را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال صعود کند
استقلال در یک بازی نسبتا راحت توانست با حساب سه بر یک فولاد را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال صعود کند.

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با برتری 3 بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید. در این دیدار جابر انصاری با زدن یک گل و دادن دوپاس گل نقش موثری در پیروزی تیمش داشت.

نیمه نخست:

در نیمه نخست بازی نسبتا جذابی از سوی دو تیم ارائه شد و دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی به دست آوردند. در این دیدار فولادی‌ها خیلی زود و در دقیقه سوم گل نخست بازی را به ثمر رساندند. اسماعیل شریفات روی یک فرار که با اشتباه جابر انصاری موقعیتی برای تیمش ایجاد شده بود،‌ در شرایطی تک به تک با رحمتی قرار گرفت و با یک ضربه چیپ دروازه استقلال را باز کرد.

در ادامه استقلال برای جبران مافات به جلو کشید و در دقیقه 15 گل تساوی را به ثمر رساند. ارسال یک کرنر از سوی جابر انصاری در دقیقه 15 با ضربه سر میثم مجیدی همراه شد تا استقلال به گل اولش در این دیدار دست پیدا کند.

در دقیقه 18 این دیدار استقلال فرصت داشت تا گل دوم را به ثمر برساند اما محسن کریمی مهاجم جوان استقلال در حالی که دروازه خالی فولاد در مقابلش بود توپ را به اوت زد تا این فرصت از دست برود. با این حال دو دقیقه بعد یعنی در دقیقه 20 استقلال گل دومش را به ثمر رساند. ارسال یک کرنر دیگر از سوی جابر انصاری این بار با ضربه سر حنیف عمران‌زاده همراه شد تا استقلال گل دومش را هم به ثمر برساند.

پس از گل دوم استقلال بازی به سمت تعادل پیش رفت و فشار دو تیم برای گلزنی نتیجه‌ای نداشت تا نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر یک استقلال به پایان برسد.

نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم این دیدار بازی نسبتا برابری از سوی دو تیم ارائه شد و بیشتر دقایق بازی توپ در میانه های زمین می چرخید تا اینکه در دقیقه 73 حسین ابراهیمی برای فولاد می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما حرکت در عرض او و شوتش با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 78 استقلال به گل سوم دست یافت. ضربه امید ابراهیمی بعد از برخورد به مدافعان فولاد بلند شد و جابر انصاری با یک ضربه آکروباتیک براحتی دروازه فولاد را برای بار سوم باز کرد.

در ادامه نیمه دوم تلاش فولاد و استقلال برای تغییر نتیجه بی ثمر ماند تا استقلال با حساب سه بر یک موفق شود فولاد را حذف کند و در مرحله بعدی به مصاف نفت تهران برود.

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، حنیف عمران‌زاده، جابر انصاری، پروپئیچ (شهباززاده 61)، هرائر مگویان، میثم مجیدی، محسن کریمی (علیرضا رمضانی 83) و فرشید اسماعیلی (آرش برهانی 74).

ترکیب فولاد:

علیرضا سلیمی، لئوناردو مساریچ، بهمن کامل، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، اکبر ایمانی، ماتیاس دکونفیاس، امید خالدی، محمدرضا خانزاده و امیرحسین فشنگچی (مهدی دغاغله 70).
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار