تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
موکب مردم دزفول در اربعین امسال راه‌انداری می‌شود
با هدف استقبال از زائرین مراسم سوگواری سالار شهیدان موکب مردم دزفول در مسیر حرکت کاروان‌های زیارت راه‌انداری می‌شود
امام جمعه دزفول گفت: با هدف استقبال از زائرین مراسم سوگواری سالار شهیدان موکب مردم دزفول در مسیر حرکت کاروان‌های زیارت راه‌انداری می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی قاضی در نشست ستاد اربعین دزفول، اظهار داشت: اربعین فرصتی ممتاز در ترویج و انتقال پیام عاشورای حسینی (ع) و گسترش فرهنگ و سیره اهل‌بیت(ع) است.

وی افزود: توجه به رشد و رونق قیام عاشورا و گرامی داشت با شکوه اربعین سالار شهیدان زمینه‌ای خاص و ممتاز از ارزش‌های اسلامی و انقلابی را در دوران اخیر به افشار مختلف اجتماعی معرفی می‌کند.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: با هدف استقبال از زائرین مراسم سوگواری سالار شهیدان موکب مردم دزفول در مسیر حرکت کاروان‌های زیارت راه‌انداری می‌شود و به ارائه خدمات مورد نیاز به سوگواران حسینی خواهد پرداخت.

وی گفت: این موکب با همکاری تمام بخش‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان در مرز چزابه راه‌اندازی شده و پذیرایی زائرین سرتاسر کشور با تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز و به نحوی ممتاز خواهد بود.

محمد رضا کرمی‌نژاد نیز در این جلسه اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از 230  متر مربع برای راه‌انداری موکب مردم دزفول در نظر گرفته شد و عملیات اجرا و احداث آن آغاز و به مدت یک ماه ادامه یافت.

شهردار دزفول عنوان کرد: عملیات احداث این موکب 15 آبان ماه امسال و به صورت کامل به اتمام می‌رسد و پس از آن پذیرای حاضرین و سوگوران حسینی خواهد بود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار