تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۲۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با وجود گذشت 7سال از آغاز احداث؛
سرنوشت بیمارستان امیرکبیر اهواز همچنان نا‌معلوم است
سرنوشت بیمارستان امیر کبیر اهواز باوجود گذشت هفت سال از زمان آغاز احداث هنوز نا‌معلوم است اما با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته سرنوشت مشابه در انتظار بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نخواهد بود
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: سرنوشت بیمارستان امیر کبیر اهواز باوجود گذشت هفت سال از زمان آغاز احداث هنوز نا‌معلوم است اما با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته سرنوشت مشابه در انتظار بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نخواهد بود.

داریوش پناهی در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول، اظهار داشت: روند ساخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول با پیشرفت ده درصد از اولویت خارج و متوقف شده است.

وی افزود: روند آغاز ساخت این بیمارستان با هدف تامین نیاز بهداشتی و درمانی مردم شهرهای شمالی خوزستان در فضایی به مساحت 13 هزار متر مربع از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: سرنوشت بیمارستان امیر کبیر اهواز علی رغم گذشت هفت سال از زمان آغاز احداث هنوز نا‌معلوم است اما با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته سرنوشت مشابه در انتظار بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نخواهد بود.

وی گفت: با توجه به اینکه تامین اجتماعی ساخت بیمارستان جدید در کشور متوقف کرده است و به خرید خدمات توجه ویژه دارد، روند ساخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول از اولویت خارج و متوقف شده است.

پناهی بیان کرد: بیمارستان 96 تخته خوابی تامین اجتماعی دزفول نیازمند بیش از 390 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساخت بنای فیزیکی و 85 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات مورد نیاز خود است.

وی افزود: ساخت این پروژه ممتاز تامین اجتماعی خوزستان با حضور وزیر آغاز شده است و رفع مشکلات آن نیازمند توجه ویژه است.

رئیس درمان تامین اجتماعی خوزستان عنوان کرد: در این بیمارستان، پیشنهاد ساخت بخش‌های اورژانس، سی تی اسکن و احداث بخش‌های اطفال، اعصاب، ارتوپد در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول مورد توجه قرار گرفته و تصویب شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار