تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۳۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان خبر داد:
برگزاری مراسم بزرگ اربعین در قدمگاه عباس دوایر
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان از برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی در قدمگاه عباس دوایر این شهرستان خبر داد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان از برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی در قدمگاه عباس دوایر این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالله رضایی‌نسب در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: با گذشت زمان، عشق و علاقه مسلمانان به امام حسین(ع) افزایش می‌یابد.

وی از برگزاری مراسم اربعین در قدمگاه عباس دوایر این شهرستان روز چهارشنبه 11 آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: در این مراسم هیئت‌های مذهبی شهر و روستاهای بخش مرکزی شادگان حضور خواهند داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان تصریح کرد: انتظار می‌رود برای هماهنگی بیشتر هیئات سطح شهرستان دسته‌جات عزاداری خود را به صورت زنجیرزنی و سینه زنی به سوی قدمگاه حضرت ابوالفضل(ع) هدایت کنند تا تجمع عزاداران اربعین حسین به‌طور منسجم در قدمگاه عباس الدوایر و پخش مستقیم از صدا و سیمای استان صورت گیرد.

رضایی‌نسب با بیان اینکه خدمت به ائمه اطهار(ع) افتخار بزرگی است و هرکس خود را به این ریسمان بزرگ الهی پیوند زند، رستگار خواهد شد خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی با تاسی از قیام بزرگ عاشورا شکل گرفته و اگر امروز دشمن در برابر خواسته‌های جمهوری اسلامی به زانو در آمده، علاوه بر ترس از قدرت نظامی ایران اسلامی، واهمه از اعتقادات مذهبی این ملت دارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار