تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجوز راه اندازی صنایع تبدیلی در امیدیه صادر شد
مجوز راه اندازی 25طرح در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی در سه ماهه سوم امسال در استان خوزستان صادر شد
مجوز راه اندازی 25طرح در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی در سه ماهه سوم امسال در استان خوزستان صادر شد که شهرستان امیدیه نیز مشمول این طرح اشتغالزا نیز میباشد.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت:این طرح ها درزمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی که شامل خدمات سردخانه ای، برنجکوبی ،تهیه رب گوجه فرنگی ،بسته بندی خشکبار،درجه بندی و بسته بندی مرکبات ،کشتارگاه صنعتی طیور ،درجه بندی و بسته بندی خرما ،برنج پوست گیری شده ،بسته بندی چای خشک شده ،بسته بندی انواع میوه و سبزی و صیفی جات می باشد صادر شده است.

سید عباس موسوی سرمایه ثابت طرحهای یاد شده را 539میلیارد و 351میلیون ریال برشمرد وافزود : با راه اندازی این طرح ها زمینه اشتغال 532 نفر در شهرستانهای مسجدسلیمان ،باوی ،شوشتر ،دزفول ،امیدیه ،اهواز ،بهبهان ،باغملک ، رامهرمز و اندیمشک فراهم می شود.

وی ظرفیت تولیدی این طرح ها را167 هزار و 650 تن در سال اعلام کرد.

گفتنی است یکی از بهترین روش های توسعه اشتغال و افزایش درآمدهای غیر کشاورزی در مناطق روستایی، ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صنایع روستایی است.از سوی دیگر ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی، مؤثر ترین راهکار برای کاهش حجم ضایعات کشاورزی به شمار می رود که شهرستان امیدیه به دلیل دارا بودن ظرفیت های لازم مشمول استفاده بهینه از این طرح و ایجاد اشتغالزایی متناسب میباشد.

مرجع / امیدنیوز
:
:
:
آخرین اخبار