تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۴۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول تاکید کرد:
لزوم برخورد با فساد در بوستان‌های اطراف دزفول
امام جمعه دزفول، فساد در بوستان‌های اطراف شهرستان دزفول را یک خطر فرهنگی و تهدید اخلاقی دانست و خواستار برخورد با اینگونه موارد شد
امام جمعه دزفول، فساد در بوستان‌های اطراف شهرستان دزفول را یک خطر فرهنگی و تهدید اخلاقی دانست و خواستار برخورد با اینگونه موارد شد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول با اجرای برنامه‌های مفید و موثر توانست رتبه برتر را بین ستادهای استان خوزستان کسب کند.

وی افزود: کسب رتبه برتر حاصل تلاش‌های اعضای این ستاد بوده و قابل تقدیر است ولی با فعالیت بیشتر و اجرای این دو فریضه الهی به صورت گسترده می‌توان در سطح کشور نیز پیشتاز و پیش‌قدم بود.

امام جمعه دزفول ضمن اشاره به برگزاری همایش 18 آبان‌ماه جاری که در دانشگاه تهران با محوریت مرحوم آیت‌الله قاضی(ره) برگزار خواهد شد افزود: این همایش فرصتی برای انجام کاری اصیل و فرهنگی است که هر سال با میزبانی نمایندگی ولی فقیه تحت عنوان «دلسوختگان وصل» در سالن اجتماعات دانشگاه تهران برگزار می‌شود که موضوع همایش امسال به دزفول و با محوریت مرحوم آیت‌الله قاضی(ره) اختصاص یافته است.

*فساد در بوستان‌های اطراف شهرستان

قاضی‌دزفولی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تشکر از حجت‌الاسلام صادق ابوهلال رئیس دادگستری این شهرستان در برخورد با صاحبان بوستان‌های متخلف اطراف شهرستان، تصریح کرد: باید با انجام دو وظیفه برخورد و پیشگیری، و با جدیت و قاطعیت و گرفتن تعهدات لازم با این موارد برخورد تا از وقوع چنین اتفاقاتی در آینده جلوگیری شود.

وی، فساد در بوستان‌های اطراف شهرستان دزفول را یک خطر فرهنگی و تهدید اخلاقی دانست و افزود: همه مسئولان از جمله دستگاه‌های قضایی، اجرایی، انتظامی باید با افراد متخلفی که به صورت غیر قانونی تغییر کاربری داده‌اند، بدون تبعیض و با استفاده از راهکارهای قانونی برخورد شود.

*اداره ورزش و جوانان دزفول رئیس ندارد!

قاضی‌دزفولی با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان این شهرستان رئیس ندارد عنوان کرد: یک اداره بیش از سه ماه نمی‌تواند سرپرست داشته باشد و وجود سرپرست بیشتر از این مدت برخلاف قانون است، و اداره ورزش و جوانان باید مراقب باشد که با صدور مجوزهایی موجب ترویج فساد اخلاقی در جامعه نشود.

امام جمعه دزفول ضمن انتقاد از برخی مدیران در جلسات شورای اداری و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر افزود: وجود خدمه مرد در بخش بانوان تالارهای عروسی، گسترش قلیان فروشی‌ها در سطح شهرستان جای بسی تامل است.

امام جمعه دزفول مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر را مانع ارتکاب مسائل اخلاقی خواند و گفت: باید با یاری خداوند متعال و با جدیت مسئولان تمام این مصوبات اجرایی شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار