تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۴۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار رامشیر تاکید کرد:
لزوم تامین بذر و کودهای مورد نیاز کشاورزان در رامشیر
جهاد کشاورزی با همکاری اداره تعاون روستایی، بذر و کودهای مورد نیاز کشاورزان رامشیر را تامین کند
خوزنیوز: معاون فرماندار رامشیر گفت: انتظار می‌رود جهاد کشاورزی با همکاری اداره تعاون روستایی، بذر و کودهای مورد نیاز کشاورزان رامشیر را تامین کند.

به گزارش خوزنیوز؛ پیش از ظهر امروز جلسه شورای کشاورزی شهرستان رامشیر به ریاست روح‌الله شفیعی معاون فرماندار با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار رامشیر در این جلسه گفت: بارندگی‌های اخیر که از چند روز گذشته در این شهرستان آغاز شده است برای کشت‌های پاییزی بسیار به موقع و مطلوب بود و انتظار می‌رود امسال با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر مطلوب بودن میزان بارندگی در سطح قابل توجهی از اراضی این شهرستان کشت شود.

روح‌الله شفیعی با اشاره به پتانسیل‌های بالقوه رامشیر در بخش کشاورزی خواستار توجه بیشتر مسئولان امر در این خصوص شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فصل کشت پاییزه در این شهرستان آغاز شده است؛ انتظار می‌رود جهاد کشاورزی با همکاری اداره تعاون روستایی، بذر و کودهای مورد نیاز کشاورزان را تامین کنند.

این مسئول تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و قول مساعد مسئولان و مدیران استانی امسال نیز محصولات دیم شهرستان بیمه خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی رامشیر نیز با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسه برنامه‌ریزی برای کشت پاییزه کشاورزان است، گفت: بعد از بارندگی‌های اخیر تاکنون بیش از سه هزار هکتار گندم، 850 هکتار جو و بیش از 50 هکتار کلزا در شهرستان کشت شده‌ است و با توجه به استقبال کشاورزان پیش‌بینی می‌شود میزان کشت محصولات پاییزه رامشیر افزایش خوبی داشته باشد.

مصطفی هنرمندیان افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و قول مساعد مسئولان و مدیران استانی امسال نیز محصولات دیم این شهرستان بیمه خواهد شد.

در پایان این جلسه حاضران به بیان دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و نیز دغدغه‌هایشان در خصوص موضوعات مرتبط با بخش کشاورزی این شهرستان پرداختند.
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار