تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۵۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شادگان خبر داد:
آمادگی شهرداری شادگان برای جلوگیری از آبگرفتگی
نیروهای خدماتی با حضور در سطح شهر نسبت به مهار آبگرفتگی و کنترل آب‌های سطحی اقدامات لازم را انجام داده و از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری می‌کنند
شهردار شادگان از آماده‌باش کامل شهرداری برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر خبر داد.

حسن مزبانی‌پور امروز اظهار کرد: خدمات شهری این شهرداری از ابتدای بارش در محل کار خود مستقر شده و نیروهای خدماتی با حضور در سطح شهر نسبت به مهار آبگرفتگی و کنترل آب‌های سطحی اقدامات لازم را انجام داده و از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری می‌کنند.

وی علت ایجاد آبگرفتگی‌های معابر شهری در باران اخیر را فرسودگی شبکه فاضلاب شهری، عدم رعایت نظافت، ریختن زباله و نخاله در انهار توسط معدودی از شهروندان اعلام کرد و مشارکت شهروندان را برای رفع این موارد خواستار شد.

شهردار شادگان خطاب به شهروندان عنوان کرد: خدمتگزارانشان در مدیریت شهری هر آنچه در توان دارند برای راحتی و آسایش آنان به کار خواهند بست و از آنان انتظار می‌رود همانند همیشه ما را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در حوزه خدمات شهری این است که نقاط آب گرفته شهر را شناسایی کرده و در راستای رفع آنها تمهیدات لازم را به‌کار گرفته تا شهروندان از این نعمت آسمانی لذت ببرند.

مزبانی‌پور در پایان گفت: شهرداری شادگان آمادگی دارد که با بسیج تمام عوامل انسانی و اجرایی خود در زمستان امسال نسبت به ارائه خدمات شبانه روزی در انجام وظایف خود از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکند تا بتواند در زمان نیاز به بهترین طریق خدمات رسانی کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار