تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با ابلاغ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور
مدیر جدید فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان منصوب شد
با ابلاغ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور غلامرضا دهقانی‌زاده به مدت دو سال به سمت مدیر فرودگاه آبادان منصوب شد
با ابلاغ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، غلامرضا دهقانی‌زاده به مدت دو سال به سمت مدیر فرودگاه آبادان منصوب شد.

متن این ابلاغ خطاب به غلامرضا دهقانی‌زاده آمده است؛

انتظار دارد به مدد الهی و با استفاده کامل از ظرفیت‌های در دسترس و هماهنگی لازم با سازمان منطقه آزاد اروند، تمام توان و تجارب خود را در راستای پیشبرد اهداف شرکت فرودگاه‌های کشور و برنامه‌های توسعه شهرهای مقاوم و قهرمان پرور آبادان و خرمشهر، با تاکید بر اجرای دقیق مأموریت‌های زیر به‌کار گیرید:

1. استقرار سیستم مدیریت ایمنی و نظام ارزیابی عملکرد و بهبود فرآیند مستندسازی در فرودگاه و واحدهای ستادی تابعه.

2. ارتقاء سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی در جهت جلب رضایت و پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و دیگر ذینفعان با تأکید بر تعامل لازم با فرودگاه‌های اطراف و پایش فرودگاه‌های رقیب منطقه و هماهنگی موثر با شرکت‌های هواپیمایی، نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر نهادهای عامل در خدمات فرودگاهی و بهینه سازی فرآیندها.

3. ارتقاء سطح فرهنگ، اخلاق و دیسیپلین حرفه‌ای، توسعه کار تیمی، افزایش سطح مهارت‌ها و بهبود شرایط کاری «منابع انسانی متخصص» ضمن تاکید بر شناسایی و پرورش نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادرسازی.

4. نگهداری اصولی زیر ساخت های موجود و بهره برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت فرودگاهی و فضای تحت کنترل، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها، با 5. هدف حفظ و افزایش ثروت سهامداران ضمن تاکید بر انضباط مالی، اجتناب از هرگونه اتلاف منابع، رعایت دقیق قوانین و مقررات ناظر و هماهنگی کامل با ستاد شرکت.

پیگیری لازم جهت اجرای مناسب طرح‌های توسعه فرودگاه آبادان با تاکید بر بهسازی و توسعه هر چه سریع‌تر فضاهای ترمینالی.

بدیهی‌ست عملکرد آن مدیریت بر اساس شاخص های ناظر بر ماموریت مذکور، هر شش ماه توسط اینجانب مورد بررسی قرار گرفته و همه حوزه‌های ستادی و فرودگاهی شرکت نیز موظف به همکاری کامل و حمایت‌های همه جانبه از آن مدیریت جهت تحقق ماموریت‌های دیگر برنامه‌های ابلاغی خواهند بود.

پیش از این محمدرضا رضایی عهده‌دار این سمت بود و وی چندی پیش به عنوان مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان منصوب شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار