تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۶۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز خبر داد:
اجرای 7 پروژه مدرسه‌سازی توسط خیرین در رامهرمز
به همت خیرین استان و شهرستان هفت پروژه خیرین در این شهرستان در حال اجراست اما این دلیل نمی‌شود که در مسیرهای دیگر فعالیت نکنیم
رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز گفت: هفت پروژه مدرسه‌سازی توسط خیرین استان و رامهرمز در شهرستان در حال اجراست.

زاهد ممبینی امروز اظهار کرد: آموزش و پرورش رامهرمز با 23 هزار دانش آموز و نوآموز و یک‌هزار و 900 نفر معلم و یک‌هزار و 500 نفر شاغل در حال خدمت، خوشبختانه در زمینه‌های مختلف در مسیر توسعه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته این شهر میزبان جشنواره نخبگان قرآنی استانی بودیم که با توجه به عملکرد مناسب مورد تقدیر استان و وزارتخانه قرار گرفتیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز با اشاره به برگزاری کنکور در سال جاری عنوان کرد: در کنکور سراسری امسال بالای 200 درصد رشد داشتیم و رتبه خوبی را در استان کسب کردیم و تنها شهری هستیم که دانش آموزان ممتاز را به اردوی مشهد مقدس فرستادیم.

ممبینی افزود: به همت خیرین استان و شهرستان هفت پروژه خیرین در این شهرستان در حال اجراست اما این دلیل نمی‌شود که در مسیرهای دیگر فعالیت نکنیم.

وی همچنین گفت: پرورش دانش آموزان نخبه و پرسش گر را در حال تلاش هستیم تا رشد دهیم و دانش آموزان بازمانده را نیز به کلاس‌های درس بازگردانیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز در پایان گفت: وضعیت آموزش و پرورش رامهرمز در مسیر توسعه و پیشرفت است و این همه تلاش را که از سوی برخی از افراد نادیده گرفته می‌شود غیرمنصفانه و غیر عادلانه است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار