تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام‌جمعه دزفول:
مسئولان دزفولی در برخورد با زمین‌خواران جدی باشند
مسئولان و دستگاه‌های اداری شهرستان دزفول در زمینه برخورد با زمین‌خواران جدیت بیشتری داشته باشند
امام‌جمعه دزفول گفت: مسئولان و دستگاه‌های اداری شهرستان دزفول در زمینه برخورد با زمین‌خواران جدیت بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به شهادت اولین مدافع حرم از دزفول اظهار کرد: در حال حاضر پیکر این شهید از کشور سوریه به کشور نیامده اما تمام هماهنگی‌ها انجام شده تا به‌محض ورود «شهید هیودی» بتوانیم مراسم تشییع وی را باشکوه هرچه‌تمام‌تر در شهرستان دزفول برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما مکلف به خدمت‌گزاری در برابر شهدا و خانواده معظم آنها هستیم، عنوان کرد: شهید متعلق به ولایت، اسلام و کشور است بنابراین نباید از اسم آنها به نفع جریان و گروهی خاص نام برد و آنها را مصادره کرد چرا که شهدا در راستای دفاع از میهن، دین و حرم اهل‌بیت به این جایگاه رسیده‌اند.

امام‌جمعه دزفول افزود: همه ما بدهکار انقلاب و شهدا هستیم چرا که عزت کنونی ما به دلیل رشادت‌های آنها است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای سپاه، بسیج، اطلاعات و انتظامی در دستگیری عاملان حادثه تروریستی صفی‌آباد، گفت: شهرستان دزفول لنگر امنیت استان و منطقه است بنابراین دستگیری این تروریست‌ها که قصد انجام عملیات‌های دیگری نیز داشتند یک فتح بزرگ برای دزفول است و اکنون نوبت قوه قضائیه است که به‌سرعت در این موضوع ورود کند و این تروریست‌ها را که موجب ناامنی در جامعه شده‌اند مجازات کند.

وی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان باید در انجام کارها باهم هماهنگی و انسجام داشته باشند، تصریح کرد: همه ما سوار بر یک کشتی هستیم بنابراین حرکت این کشتی باید در مسیری باشد که به هم‌افزایی بیانجامد و مسئولان باید با توجه به این موضوع از نفوذ فرهنگی و هجمه‌های دشمن جلوگیری کنند.

تقدیر از برخورد با فساد در باغ‌ها

امام‌جمعه دزفول با بیان اینکه تلاش‌های دادستانی، دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان دزفول در برخورد با فسادهای رخ‌داده در باغات این شهرستان قابل‌تقدیر است، عنوان کرد: از آنها درخواست داریم این مسیر را با جدیت ادامه دهند تا برخی افراد فاسد فرصت ایجاد این اقدامات ناپسند را در باغ‌ها نداشته باشند که موجب بدنامی شهر شود.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی همچنین با اشاره به برخی گزارش‌های رسیده مبنی بر زمین‌خواری در شهرستان، گفت: زمین‌خوارهای فرصت‌طلب در اثر کم‌توجهی برخی مسئولان زمین‌های مردمی را تصرف می‌کنند که مسئولان و دستگاه‌ها باید با جدیت هرچه تمام‌تر جلوی این اقدامات را بگیرند.

وی با بیان اینکه زورگیری‌ها و سرقت‌های شهرستان موجب رعب و وحشت مردم شده است، یادآور شد: نمی‌توان دست روی دست گذاشت چرا که مردم مرتب به دفتر امام‌جمعه مراجعه و شکایت می‌کنند چرا که واقعاً شایسته نیست چند جوان موتورسوار آرامش شهر را به هم بزنند.

امام‌جمعه دزفول افزود: بنا شده تا نامه‌ای تنظیم و به قوه قضاییه ارسال کنیم تا بتوانیم با همکاری تمام دستگاه‌ها امنیت را که مطالبه اصلی و به‌حق مردم است تأمین کنیم.

در این جلسه شکرالله قارم به‌عنوان بخشدار جدید چغامیش دزفول و هوشنگ عبداللهی به‌عنوان بخشدار جدید شهیون معرفی شدند.

حجت‌الاسلام فایز فایزی نیز به‌عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف دزفول و رضا جوروند به‌عنوان سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول به مسئولان حاضر در جلسه معرفی شدند.

امیر عیسی زاده نیز طی حکمی به سمت معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول منصوب شد. پس از استعفای احمد علیپور معاون سیاسی و اجتماعی اسبق فرمانداری دزفول، این ارگان در ماه‌های اخیر از معاونت سیاسی و اجتماعی برخوردار نبود.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار