تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر ابراز امیدواری کرد:
رونق اقتصادی و تجاری با اجرای صحیح قانون مبادلات مرزی
سومین جلسه بررسی راهکارها و رفع موانع به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانون ساماندهی مبادلات مرزی در رامشیر برگزار شد
خوزنیوز: سومین جلسه بررسی راهکارها و رفع موانع به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانون ساماندهی مبادلات مرزی در رامشیر برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ سعید فیوضی فرماندار رامشیر در این نشست با اشاره به تاکید استاندار خوزستان مبنی بر اینکه دستورالعمل بهره‌مندی از قانون مبادلات مرزی تنها خاص شهرستان‌های مرزی نیست و تمام شهرستان‌های استان را شامل می‌شود، اظهارکرد: هدف از برگزاری این جلسه آشنایی تجار و بنکداران شهرستان رامشیر با نحوه بهره‌مندی از ظرفیت این قانون و ارائه راهکارهای مناسب از طرف تعاونی‌های مرزنشینان شهرستان شادگان است.

وی با قدردانی از تلاش‌های استاندار خوزستان در جهت تصویب این قانون، افزود: این قانون در راستای تقویت معیشت خانوارها، اقتصاد پایدار، ایجاد اشتغال و جلوگیری از قاچاق کالا به تصویب رسیده و قطعا با اجرای صحیح این قاون، اقتصاد شهرستان بیش از پیش با رونق اقتصادی و تجاری مواجه خواهد شد.

در این نشست برخی از تجار و بنکداران رامشیری به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند و اظهار داشتند که نیروی انتظامی از حمل کالا که در راستای دستورالعمل ابلاغی است، جلوگیری کرده و به عنوان کالای قاچاق آن را توقیف می‌کند و اینکه محدودیت حمل در حمل کالایی مثل برنج، شکر، وسایل خانگی و غیره، مشکلاتی را ایجاد کرده است.

محمد علی شریعتی، رییس اداره نظارت بر تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز در این جلسه به بیان راهکارهای مناسب در زمینه برطرف کردن مشکلات تجار و بنکداران رامشیر پرداخت و خواستار همکاری و تعامل بیشتر بنکداران و تجار با شرکت‌های تعاونی شادگان در جهت استفاده بهینه از این قانون شد و اظهار داشت که مشکل توقیف کالاها توسط نیروی انتظامی و میزان حمل بار را از طریق استان پیگیری خواهد کرد.

در ادامه این نشست شرکت‌های تعاونی مرزنشینان شادگان نیز با اعلام آمادگی کامل در جهت همکاری با تجار رامشیری به بیان تجارب خود در این زمینه پرداختند.
:
:
:
آخرین اخبار