تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۷۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره قرآن و عترت بهزيستی خوزستان برگزار شد
مرحله استانی سی و سومین جشنواره قرآن و عترت بهزيستی استان خوزستان به مدت یک روز و با حضور بيش از 200 نفر در محل سالن اجتماعات مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزارشد
خوزنیوز: مرحله استانی سی و سومین جشنواره قرآن و عترت بهزيستی استان خوزستان به مدت یک روز و با حضور بيش از 200 نفر در محل سالن اجتماعات مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزارشد.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیرکل بهزیستی خوزستان در حاشیه این جشنواره اظهار کرد: اين جشنواره در دو بخش شفاهی و كتبی برگزار می‌شود و ما شاهد برگزاری مرحله شفاهی اين مسابقات هستیم.

جشنواره قرآن و عترت بهزيستی خوزستان برگزار شد

غلامرضا صدیق راد با بیان اینکه  جامعه هدف اين جشنواره قرآنی کارکنان و خانواده های آنها، معلولان جسمی و حرکتی، ناشنوایان، نابینایان، فرهیختگان سالمند، فرزندان مقیم خانه های کودک و نوجوان، مربیان و کودکان مهدهای کودک و زنان سرپرست خانوار هستند تصریح کرد: رشته‌های بخش شفاهی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ جزء 30(گروه سنی زیر 18سال)، حفظ 5 جزء (گروه سنی زیر 18سال) ، 3 جزء(گروه سنی زیر 18سال) ، 10 جزء، 20جزء ،مدیحه سرایی و رشته های بخش کتبی خوشنویسی و تحقیق و پژوهش است.

صدیق راد با اشاره به اينكه اين مسابقات در دو بخش آقايان و بانوان به‌صورت همزمان برگزار می‌شود گفت: سه نفر از اساتید مجرب این حوزه داوری بخش آقايان و دونفر از اساتید داوری بخش بانوان را به عهده دارند.

مدیر کل بهزیستی خوزستان افزود: نفرات برتر رشته‌های مختلف در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه يافته‌اند و از برگزيدگان اول تا سوم در اين مرحله با اهدای جوايز تجليل خواهد شد و نفرات اول در هر رشته به مرحله كشوری راه خواهند يافت.

وی در پایان هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی شامل بینش ها،ارزشها و دستورالعمل های الهی در عرصه اندیشه و عمل و مبتنی بر تعالیم انسان ساز اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای جوامع هدف سازمان و نهادینه ساختن فرهنگ حیات بخش قرآن کریم در جامعه عنوان نمود.
    

 
:
:
:
آخرین اخبار